آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با محکوم کردن حادثه تروریستی در بیروت گفت: تروریست در خدمت استکبار است و خود را مستقل دانسته و با تحریک برخی افراد یک باره چندین نفر را می کشد.

به گز ارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران   قم؛ این مرجع تقلید چهارشنبه شب در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وی، افزود: جریان دیروز هر انسان وارسته بی طرفی را متاثر 

می کند و تروریسم بلایی است که در چند سال اخیر پیدا شده است و ریشه های آن مشخص است.

آیت الله سبحانی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که کارگر باید از بیمه و بازنشستگی خود اطمینان کامل داشته باشد گفت: باید طبق موازین شرعی کارگر و کارفرما به هم نزدیک شوند و در این صورت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هموارتر شده و شکایات کارگر و کارفرما از یکدیگر کمتر می شود.

وی ادامه داد: وزارت کار و موسسات وابسته باید کاری کنند که رابطه کارفرما با کارگر رابطه یک خانواده بوده و طوری نشود که این دو رقیب همدیگر باشند.

وی گفت: اگر بتوانیم قانون کار را به نحوی تنظیم کنیم که دو گروه کارفرما و کارگر مانند اعضای یک خانواده باشند و حقوق زیردست و بالادست رعایت شود بسیار خوب است.

آیت الله سبحانی اضافه کرد: قانون نباید طوری باشد که از حقوق کارگر زده شود یا حقوق کارفرما نیز رعایت نشود و رابطه باید رابطه ای اولیایی باشد.

وی افزود: باید در قانون کار زیر نظر کارشناسان تغییراتی انجام شود که فکر کارفرما وکارگر همزمان آسوده شود و در این صورت خدمت بزرگی به کشور شده است.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آغاز سفر دو روزه خود به قم چهارشنبه شب با حضرات آیات مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، عبدالکریم موسوی اردبیلی و سید محمد علوی گرگانی دیدار کرد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.