معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با بیان این که هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، نیاز به اندیشه بسیجی در جامعه بیشتر می شود، اظهار کرد: امروز پشت استکبار از تفکر و اندیشه بسیجی می‌لرزد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مرتضی بختیاری در همایش یادواره شهدای دادگستری خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی آیه‌ها، با گرامیداشت آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر بسیجی تضمین‌کننده رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) است.

وی با بیان این که در تفکر بسیجی آنچه وجود دارد اخلاق و دفاع از مظلومیت است، عنوان کرد: در تفکر بسیجی ذلت جایی ندارد بلکه در این تفکر عقلانی، اخلاق و دفاع از مظلوم، رشد و بالندگی اسلام محوریت است.

مرتضوی ادامه داد: ایثار، انفاق، تلاش، کار مداوم و خستگی‌ناپذیری، بالندگی و تعالی از محورهای مهم اندیشه و تفکر بسیجی بوده که امروز بیش از هر روز دیگری جامعه ما نیاز به این تفکر دارد.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور تاکید کرد: با این که رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نهاد مقدس بسیج را تاسیس کردند اما امروز متوجه می‌شویم که امام راحل چه اقدام بزرگی در تاسیس بسیج انجام دادند.

وی با تاکید بر این که هرچه بیشتر از عمر انقلاب می‌گذرد نیاز به اندیشه و تفکر بسیجی بیشتر می‌شود، تصریح کرد: اگر به دنبال بالندگی کشور در تمام عرصه های علم و فناوری هستیم باید، تفکر بسیجی را در جامعه گسترش دهیم.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با بیان این که هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، نیاز به اندیشه بسیجی در جامعه بیشتر می شود، اظهار کرد: امروز پشت استکبار از تفکر و اندیشه بسیجی می‌لرزد.

وی اظهار داشت: در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی بیش از هر زمان دیگری نیاز به استفاده از تفکر بسیجی بوده و برای تحقق حماسه اقتصادی در عرصه تولید و صنعت و کار باید بسان جهادگران 8 سال دفاع مقدس با تفکر بسیجی جهاد کنیم.

بختیاری همچنین با اشاره به فرمایشات رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار جانبازان جنگ تحمیلی، فرمودند که لحظه لحظه عمر جانبازی، شهادت است.

بختیاری اندیشه و تفکر بسیجی 8 سال دفاع مقدس را ریشه در اندیشه‌های عاشورایی و کربلایی دانست و گفت: امروز و صدها سال قبل نیاز به اندیشه کربلا و عاشورا داریم و البته باید گفت که این اندیشه کربلایی و عاشورایی همان اندیشه‌ای است که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ما با بهره‌گیری از آن جهاد کردند.

وی وی تاکید کرد: اگر به دنبال جمع آوری کم‌کاری ها در ادارات هستیم و می خواهیم گره‌گشایی از کار مردم داشته باشیم و عدالت پروری را در جامعه ترویج دهیم، باید در جهت گسترش تفکر بسیجی گام برداریم.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور، با بیان این که در عرصه علم و فناوری، تفکر بسیجی غوغا می کند، خاطرنشان کرد: جامعه ما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر بسیجی است و امروز اندیشه بسیجی پشت استکبار را می‌لرزاند /


برچسب ها: معاون ، سیاسی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.