شهردار منطقه 19 از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و فراغتی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  مهندس رضا نثاری حفظ و ارتقای روحیه ایثار و شهادت را از اهداف برنامه های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: به همین منظور همه نواحی برنامه هایی را در سطح محلات خود تدارک دیده اند که از 3 آذر به اجرا درمی آید.
 
وی بزرگداشت و تجلیل از بسیجیان فعال محله را از جمله برنامه های اجرایی در این هفته اعلام کرد و افزود: این مراسم با هدف شناسایی بسیجیان فعال و موفق پایگاه های بسیج و تقدیر از آنها توسط فرماندهان پایگاه ها در سراهای محله خانی آباد شمالی، شریعتی جنوبی، رسالت و محلات نعمت آباد و برادران شکری برگزار می شود.
 
همچنین همایشی به همین مناسبت در سراهای محله اسفندیاری بستان و شریعتی شمالی، پایگاه بسیج والفجر و مساجد الزهرا (س) و صاحب الزمان(عج) برگزار و طی آن از فعالان بسیج تقدیر خواهد شد.
 
نثاری افزود: به مناسبت این هفته 5 آذر برنامه دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران در نواحی منطقه انجام می شود. در همین روز فیلمی با محوریت بسیج و ترویج فرهنگ بسیج و ایثار تدارک دیده شده است که در سالن کنفرانس سرای محله بهمنیار پخش می شود.
 
وی توزیع بروشور، سخنرانی و تریبون آزاد را از دیگر برنامه های هفته بسیج خواند و گفت: این برنامه همراه با دعوت از بسیجیان فعال محله در سرای محله اسفندیاری بستان اجرا می شود.
 
به گفته نثاری به مناسبت این هفته نمایشگاهی از عکس بانوان بسیجی و آثار هنری نیز در سراهای محله اسفندیاری بستان  و رسالت برپا خواهد شد.
 
برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی در نواحی 2 و 4، اعزام شهروندان برای زیارت قبور شهدا در نواحی یک، 3 و 5، آموزش فرهنگ بسیج در پایگاه بسیج کمیل ناحیه یک و اجرای مسابقه نقاشی در سراهای محله خانی آباد نو شمالی، بهمنیار، اسفندیاری بستان، شریعتی شمالی و محلات ناحیه 3 از دیگر ویژه برنامه های مناسبتی هفته بسیج در این منطقه است.
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، ایثار ، شهادت ، بسیج ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار