مدارس استان قزوین با ایجاد حلقه‌های صالحین نسبت به گسترش فرهنگ اعتقادی در بین دانش‌آموزان و نوجوانان تلاش کنند.

محمد آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تاکستان اظهار داشت: کیفی‌سازی، نیازسنجی، مشارکت، ارزشیابی، تنوع برنامه‌ای و نگاه تربیتی به حلقه‌های صالحین جزو عمده برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در بخش شجره طیبه صالحین است.

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اجرای پرسش و پاسخ را جزو فرایندهای اثرگذار حلقه‌های صالحین برشمرد و بر گسترش این رویکرد تأکید کرد.

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از حلقه صالحین به عنوان شاکله اصلی بسیج در تمامی رده‌ها نام برد و اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های بسیج مرتبط به حلقه صالحین است.

آشوری ادامه داد: ارائه راهکار به بسیجیان در حلقه‌ها محور بسیج است که لازم است مدارس با ایجاد حلقه‌های صالحین نسبت به گسترش فرهنگ اعتقادی در میان دانش‌آموزان و نوجوانان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی با اهداف قابل توجهی ایجاد شده است، تصریح کرد: رشد و تقویت دانش‌آموزان جزو اهداف مهم در کیفی‌سازی حلقه‌های شجره صالحین است.

معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: حلقه صالحین روح فعالیت دینی را میان دانش‌آموزان گسترش داده و دوچندان می‌کند.

آشوری بیان کرد: تربیت نوجوانان متعهد، رفع شبهات دانش‌آموزان، پاسخ کارشناسی به سئوالات، ایجاد همدلی و اتحاد دانش‌آموزی جزو راهبردی‌ترین اهداف بسیج دانش‌آموزی است.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر ورود شجره طیبه حلقه‌های صالحین به بسیج دانش‌آموزی افق‌های تربیتی را فراروی فرهنگیان قرار داده است و در رفع معضلات تربیتی تأثیرگذار است.

مسئول علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین نیز در ادامه این گفت‌وگو فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان بسیجی را برشمرد و افزود: تقویت روحیه علمی در دانش‌آموزان زمنیه را برای ارتقای پژوهشی آنان فراهم کرده و در این بخش اثرگذار است.

حسین حیدری عنوان کرد: برپایی جشنواره‌های مخترع و مبتکر، مسابقات علمی، مسابقات روباتیک و آزمون‌های علمی و خدماتی بسیج دانش‌آموزی جزو فعالیت‌های این معاونت است./ج1

برچسب ها: متعهد ، جشنواره ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.