تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بدون دو بازیکن ملی‌پوش خود برابر تیم میثاق تهران صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم بعد از اینکه در نهمین و دهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدارهایی حساس برابر مدعی قهرمانی یعنی گیتی پسند اصفهان و همچنین تیم فرش آراء مشهد در خانه شکست خوردند، حالا به فکر جبران امتیازات از دست رفته در میهمانی تیم میثاق تهران به میدان خواهند رفت.

تحولات اساسی در کادر فنی ماهان تندیس بعد از 5 باخت در 10 مسابقه

هفته‌های سپری شده از بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت پنج شکست در کارنامه ماهان تندیس قم همراه بوده و ماهان تندیس قم را حسابی دستخوش تغییر و تحولات در کادر فنی خود کرد تا محسن حسن زاده سرمربی فصل گذشته صبا به راس کادر فنی این تیم آمده، سیدوحید غیاثی مربی شود و حسین شمس نیز از مسئولیت مدیریت فنی تیم ماهان تندیس به مشاوری مدیرعامل باشگاه تغییر پست بدهد.

حالا این تیم در فکر این است که بتواند بعد از این تغییر و تحولات، این باخت‌ها را در دیدارهای باقی مانده از نیم فصل نخست لیگ برتر جبران کند ولی ماهانی‌ها این هفته هم نمی‌توانند با تمام توان خود در مقابل تیم میثاق تهران به میدان بروند.

شکست ماهان تندیس قم در دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم فرش آراء مشهد نه تنها چهارمین باخت خانگی این تیم را رقم زد و صدای اعتراض تماشاگران این تیم را به همراه داشت بلکه موجب شد تا ماهان تندیس یکی از بهترین بازیکنان خود را نیز از دست بدهد.

ابوالقاسم اروجی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته دهم برابر فرش آراء مشهد که به باخت 3 بر 2 تیمش انجامید از داور بازی کارت زرد گرفت تا سه اخطاره شده و بدین ترتیب در بازی حساس هفته یازدهم با میثاق تهران نتواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

مصاف با میثاق تهران پنجمین بازی خارج از خانه ماهان تندیس

ماهانی‌ها که عصر فردا یکشنبه سوم آذر ماه قصد دارند در پنجمین بازی خارج از خانه این فصل برابر میثاق تهران تهران آبروداری کرده و از بحران خارج شوند، با یک مشکل بزرگ دیگر نیز مواجه هستند و نمی‌توانند از وجود علیرضا وفایی ستاره ملی پوش خود نیز در این دیدار بهره ببرند.

در حالی که ابوالقاسم اروجی برای این بازی سه اخطاره است و غایب اول ماهان تندیس برابر میثاق تهران به شمار می‌رود، علیرضا وفایی نیز هنوز به سبب شدت مصدومیت شرایط بازی ندارد و حتی این بازیکن این روزها قادر به شرکت در تمرینات آماده‌سازی تیمش هم نیست.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال، تمام دیدارهای هفته یازدهم از دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه سوم آذر ماه به انجام خواهد رسید و طی آن ماهان تندیس قم از ساعت 16 در تهران برابر تیم میثاق تهران صف‌آرایی می‌کند در حالی که میثاق با 17 امتیاز در رده ششم و ماهان تندیس با 13 امتیاز در مکان نهم جای دارند./ب

برچسب ها: قم ، ملی ، پوشان ، ماهان ، تندیس ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.