نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان گفت: استکبار جهانی و کشورهای سلطه طلب غربی از هر ابزاری برای مقابله و جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: استکبار جهانی سعی دارد تا با استفاده از روش های مستقیم و غیر مستقیم با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند و لذا در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی و همچنین تهدید نظامی توسط غربی ها به عنوان مبارزات علنی کشور های سلطه طلب علیه ایران یاد کرد و گفت: دشمنی های استکبار به این دو مقوله ختم نمی شود بلکه آنها با اجیر کردن افراد مزدور و حمایت از تروریست ها سعی دارند تا کینه و دشمنی خود را برعلیه ایران اسلامی به طور غیر مستقیم نشان دهند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دنیای غرب با تهدید و تحریم سعی دارد تا هم پیمانان ملت ایران را دلسرد و ناامید سازد اظهار داشت: اشغال کشور های مسلمان و حضور نظامی در منطقه خاورمیانه و مخالفت با دستیابی به انرژی هسته ای همه گواه دشمنی و مبارزه مستقیم بر علیه مسلمانان به خصوص جمهوری اسلامی ایران است.

سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حسن نیت خود را در مذاکرات نشان داده، ادامه داد: متاسفانه علی رغم همکاری ایران با بازرسان سازمان انرژی اتمی و همچنین دربرگیری روند منطقی در جریان مذاکرات اما کشور های غربی مذاکرات ژنو را به صحنه تهدید بر علیه ایران اسلامی تبدیل کرده و قصد باج گرفتن از ملت ایران را دارند.

وی یادآور شد: با وجود تحریم های متعدد علیه کشورمان اما خوشبختانه تلاش فرزندان ایران اسلامی موجب شده تا ایران اسلامی به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای دست پیدا کند و از این بابت موجب تحیر بسیاری از کشور های جهان شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.