سپ بلاتر رئیس فیفا گفت: فوتبال و مذهب باید در کنار هم مثل یک بازو پیش رفته تا پیام صلح و برادری را به دنیا اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سپ بلاتر رئیس اتحادیه جهانی فوتبال ( فیفا) بعد از ملاقات با پاپ فرانچسکو گفت: این ملاقات بسیار خوب و  موثر بود و من این ملاقات را مثبت ارزیابی می کنم. به نظر من  فوتبال و مذهب باید در کنار هم پیش رفته و پیام صلح و برادری را به دنیا منتشر کند.
 
 در مورد وضعیت فوتبال در ایتالیا و بحران های موجود هم باید بگویم که من با جان کارلو آبته رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا و نایب رئیس فدراسیون صحبت کردم به نظر من در حالیکه باشگاه های ایتالیایی نتایج خوبی نمی گیرند ولی عملکرد تیم ملی فوتبال ایتالیا در سطح بین المللی خوب و قابل قبول بوده است من با دقت آنچه را که به ایتالیا در حال رخ دادن است دنبال می کنم در مورد بحران های حاکم بر این کشور هم اخباری خوانده ام و به تازگی متوجه شده ام که سرمایه گذران خارجی راهی ایتالیا شده و  در باشگاه های ایتالیایی مشغول سرمایه گذاری هستند این اتفاق قبلا در کشورهای دیگر هم رخ داده است حضور یک سرمایه گذار خارجی هم می تواند مثبت باشد  و هم می تواند منفی. در انگلستان این اتفاق نتیجه داد و حالا باید منتظر ماند و دید در اتیالیا این سرمایه گذاری جواب خواهد داد  یا نه.
 
در رابطه با پایان دادن بحث خشونت و نژاد پرستی در ایتالیا مسئولان باشگاه یوونتوس تصمیم گرفتند تا از حضور بچه ها در استادیوم به صورت گسترده استفاده کنند به نظرم این زیبا ترین اقدام ممکن برای شروع مبارزه با نژاد پرستی است و می تواند در جهت ایجاد یک استادیوم مدرن پیش رود.
 
 در مورد اظهار نظری که در خصوص کریس رونالدو  داشتم باید تاکید کنم که من فقط او را یک فوتبالیست خارق العاده و فرمانده در زمین بازی خواندم و این اظهارات با تفاسیر مختلفی منتشر شد که در این خصوص تنها چیزی که می توانم بگویم این است که هر کسی می تواند آن طور که می خواهد برداشت کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سپ ، بلاتر ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار