شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، ویژه برنامه‌های متعددی را در قالب مسابقه، نمایش و مستند تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ این هفته، برنامه "صبح تهران" را از ساعت 7 تا 8:30 با رویکرد ارشادی، تربیتی و اطلاع رسانی به روی آنتن خواهد رفت. بخش مسابقه از دیگر بخشهای این برنامه است که سئوالات این برنامه ،جملات زیبا در مورد بسیج، تاریخچه تاسیس بسیج، سخنان امام خمینی (ره) درباره بسیج، نقش بسیجیان در روزهای سخت جنگ، بسیج و دفاع از اسلام و ایران و بسیج در کلام است.



"مسابقه صد در صد" نیز این هفته به مناسبت هفته بسیج، از ساعت 19 به مدت یک ساعت و نیم با محورهای موضوعی عملیات رزمندگان اسلام، گزیده ای از زندگی نامه شهدای بسیجی و فرمان امام (ره) در سالروز تشکیل بسیج روی آنتن می رود، از دیگر بخش های این مسابقه داستان گویی خلاقانه و پخش قسمتهایی از فیلم ها و نمایش هایی با حضور رزمندگان بسیجی است.

شنوندگان رادیو تهران سرودهایی  با مضامین بسیج و بسیجی را از برنامه "آوای نیمروز"، ساعت 12:30 خواهند شنید.

برنامه"عصر بخیر تهران" دیگر برنامه ای است که با محوریت بسیج پخش می شود. این برنامه هر روزهفته بجز جمعه ، از ساعت 16:10  از رادیو تهران پخش می شودکه این هفته با موضوع بسیج و اصلاح اجتماعی و یکشنبه با موضوع بسیج شجره طیبه، شکوفه آنها چه رنگی است روی آنتن می رود.
 بسیج مدرسه عشق است و درس های این مدرسه چیست، موضوع دوشنبه و بسیج لشکر مخلص خداست و ویژگی های بسیجی ایی که می شناسد، محتوای برنامه سه شنبه عصر بخیر تهران است.
بسیج و خدمت رسانی، خدماتی که از بسیج انتظار دارید، بسیج  و سبک زندگی، معرفی خانواده شهدای بسیجی از محورهای موضوعی است که شنوندگان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خواهند شنید.  

برنامه‌های شبکه رادیویی تهران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.