مدیر گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت گفت: برنامه «زندگی جاریست» با رویکرد آموزش شیوه های صحیح در جهت حفظ بهداشت روان، آگاهی و اطلاع رسانی در راستای پیشگیری و کاهش بیماری های روان در جامعه، طی هفته جاری با موضوعات متنوع روی آنتن می رود.

مهناز خرم رودی، مدیر گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برنامه 40 دقیقه ای «زندگی جاریست» با حضور کارشناسان و بصورت ترکیبی و نمایشی همه روزه از شنبه تا پنجشنبه بصورت زنده از ساعت 10:20 دقیقه الی 11 از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.

وی در ادامه به موضوعات این هفته برنامه «زندگی جاریست» اشاره و بیان کرد: موضوعات این هفته برنامه «زندگی جاریست» عبارتند از روز شنبه 2 آذر ماه چگونگی برخورد با تفکرات انتزاعی نوجوانان، روز یکشنبه 3 آذر ماه خلاقیت چیست؟ و برای خلاق شدن چه راهکارهایی وجود دارد؟ بیان روش های برانگیختن خلاقیت به منظور آموزش مهارت های زندگی، روز دوشنبه 4 آذر ماه مزیت های دوره سالمندی همچون احساس پختگی، احترام و عزت داشتن، بردباری در برابر مشکلات و قوت های سالمندی، روز سه شنبه 5 آذر ماه نقش مشاوران خانواده در تقویت و پویایی زندگی مشترک و ثبات خانواده، و روز چهارشنبه 6 آذر ماه چگونه می توان همسرداری کرد؟ راهکارهای همسرداری مناسب و موفق چیست؟

وی ادامه داد: برنامه «زندگی جاریست» پنجشنبه هر هفته بصورت تکرار از ساعت10:20 دقیقه الی 11 از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.

مدیر گروه سلامت روان و خانواده شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهار کرد: پخش نمایش های کوتاه، گزارش های مردمی و کارشناسی و پاسخگویی به تلفن ها و پیامک های شنوندگان توسط کارشناس حاضر در استودیو از بخش های این برنامه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار