نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه این استان به خصوص در بخش های صنعت و کشاورزی بدون سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: مشکلاتی که بانک ها برای واحدهای تولیدی ایجاد می کنند، برای اندک واحدهای همچنان فعال و نه چندان بزرگ استان غیرقابل تحمل است و برخی مشکلات دیگر نیز دلیل بر علت شده تا صنایع ما به وضع کنونی دچار شوند.

وی اضافه کرد: با وجود همه این مشکلات، بانک ها برای استان دل نمی سوزانند و پرداخت ضعیف تسهیلات بخش کشاورزی در سال 1391 نشان از سخت گیری آنها دارد که باید جلوی آن را بگیریم.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از بانک ها توقع داریم به واحدهای موجود و جدید کمک کنند چراکه سخت گیری های نابجا باعث ریسک پذیری بالا و در نتیجه به عدم تمایل به سرمایه گذاری در منطقه منجر می شود.

جعفری بنه همچنین با انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی اظهار کرد: کشاورزان خواستار توجه جدی هستند اما توقع چندانی ندارند و تنها انتظار دارند این دستگاه در جهت وظایف ذاتی خود در امر توجیه، ترویج، توزیع کود و بذر مناسب در مهد دامپروری و کشاورزی عمل کند.


انتهای پیام /

برچسب ها: اردبیل ، سرمایه ، گذاری ، بخش ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.