رئیس هیئت کشتی استان قم از میزبانی هیئت کشتی قم از برترین های رده سنی جوانان کشتی فرنگی کشورمان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن حلوایی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که بیشتر استان ها آمادگی خود را برای حضور در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی جوانان کشور در قم اعلام کنند و سعی ما نیز استقبال و میزبانی خوب از استان های مختلف شرکت کننده در این رقابت ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشورمان در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برای ما بسیار خوشحال کننده و سبب افتخار است که هیئت کشتی قم برای میزبانی این رقابت ها مورد اعتماد فدراسیون کشتی است و استعدادهای آینده دار کشتی کشور از استان های مختلف در این مسابقات حضور می یابند.

حلوایی ادامه داد: برای استان های مختلف کشور دعوت نامه شرکت در رقابت های قهرمانی عمومی کشتی فرنگی جوانان کشور ارسال شده و تا چهارشنبه ششم آذر ماه منتظر می مانیم تا ببینیم که چه تعداد تیم حضورشان در این مسابقات قطعی می شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: به هر حال برگزاری مطلوب این مسابقات یکی از اهداف هیئت کشتی قم است و تمهیداتی را در نظر گرفته ایم که انشاءالله تا روز پایانی مسابقاتی جذاب و خوب را از کشتی گیران آینده دار کشورمان تماشا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی جوانان کشور در قم، شاهد حضور بهترین های حال حاضر کشتی قم نیز خواهیم بود، جوانانی که فعالیت در این رشته را از رده های سنی خردسالان و نونهالان آغاز کرده اند و امید زیادی به حضور آنها در تیم ملی داریم.

حلوایی بیان داشت: برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری این دوره از مسابقات انجام شده است و وزن کشی اوزانی که قرار است کشتی گیران در روز نخست با یکدیگر به رقابت بپردازند عصر روز چهارشنبه ششم آذر برگزار می شود و کشتی گیران این اوزان از صبح روز پنجشنبه هفتم آذر ماه رقابت خود را آغاز می کنند.

وی یاد آور شد: همچنین وزن کشی اوزان روز دوم نیز پنجشنبه شب هفتم آذر انجام می پذیرد و کشتی گیران این اوزان نیز روز جمعه هشتم آذر ماه بر روی دو تشک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر سرشاخ می شوند.

رئیس هیئت کشتی استان قم وی در پاسخ به اینکه چه عملکردی را از کشتی گیران قمی حاضر در این رقابت ها انتظار دارید، اظهار داشت: ما سرمايه‌گذاري بر روی رده های پایه را اولویت پیشرفت کشتی قم قرار داده ایم و از این مسیر موفقیت های زیادی را به دست آورده ایم، کشتی گیرانی هم که در این رقابت ها حضور می یابند به خوبی می دانند که راه ورود به عرصه ملی کسب مدال از این پیکارها است و به همین خاطر نسبت به موفقیت آنها امید بسیار زیادی داریم./

برچسب ها: قم ، برترین ، های ، کشتی ، فرنگی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.