مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: در حال ایجاد یک شورای فقهی هستیم که بتوانیم از نظرات آن‌ها در قراردادهای موسسه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار با شگاه خبرنگاران قم ، عیسی رضایی ديروز  در دیدار کارکنان موسسه مالی اعتباری کوثر با آیت‌الله سعیدی گفت: موسسه مالی و اعتباری کوثر سه سال است که راه‌اندازی شده و در قم سه شعبه دارد.

وی با بیان اینکه در اواخر سال 89 قرار شد که این موسسه راه‌اندازی شود، عنوان کرد: در مرداد 91 نخستین شعبه راه‌اندازی شد و هم‌اکنون 350 شعبه دایر است و هفت هزار و 500 میلیارد تومان منابع در اختیار دارد.

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با اشاره به اینکه با استعانت از همین نام و استعانت از کوثر توانسته‌ایم اعتبار خوبی کسب کنیم، ادامه داد: موسسه مالی و اعتباری کوثر تنها موسسه‌ای است که وام قرض‌الحسنه بدون سود و کارمزد می‌دهد.

وی افزود: در زمینه بانکداری اسلامی بدون ربا در حال فعالیت و تحقیق هستیم که بتوانیم در این زمینه فعالیت کنیم.

رضایی با بیان اینکه در حال ایجاد یک شورای فقهی هستیم که بتوانیم از نظر این شورا در قراردادهای موسسه استفاده کنیم، گفت: این هدف می‌طلبد که حضور بیشتری در قم داشته باشیم و به همین دلیل استان قم را تبدیل به یک استان مستقل از نظر مدیریتی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان وام درشت نمی‌دهیم، عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که در عقدها قوانین شرعی را رعایت کنیم.

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر با اشاره به استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده در این موسسه گفت: مدیران ارشد این موسسه از نیروهای سپاه هستند که سابقه حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را دارند./

برچسب ها: قم ، ایجاد ، شورای ، فقهی ، موسسه ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.