فتح‌اله‌زاده در نشستی که با گودرزی داشت، گزارش مفصلی از شرایط گذشته و حال باشگاه استقلال را به وزیر ورزش ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی فتح‌اله‌زاده عصر امروز به دیدار گودرزی، وزیر ورزش رفت.

هاشم ساعدی، سخنگوی باشگاه استقلال در ارتباط با این جلسه اظهار داشت: در این نشست  فتح‌اله‌زاده در خصوص مسائل، مشکلات و برنامه‌های باشگاه گزارشی را به گودرزی ارائه کرد.

ساعدی در ادامه اظهار داشت: از آنجا که وزیر ورزش توجه و لطف ویژه‌‌ای به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارد قرار بر این شد که برای رفع مشکلات باشگاه استقلال کار گروهی تشکیل شود تا مسائل و مشکلات استقلال  را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را جهت رفع مشکلات ارائه دهد.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه اعلام کرد:گودرزی در  این جلسه اعلام به کمک کردد اما تأکید وزیر ورزش بر این است که باشگاه‌ها خود به سمت درآمدزایی رفته و خود برنامه‌هایی را در این باره ارائه دهد. لذا در این راستا کار گروهی با همکاری باشگاه استقلال تشکیل می‌شود تا با بررسی مشکلات استقلال و ارائه راهکارهای لازم این باشگاه بتواند از این وضعیت خارج شده و به شرایطی مطلوب دست پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: فتح‌اله‌زاده در نشستی که با گودرزی داشت، گزارش مفصلی از شرایط گذشته و حال باشگاه استقلال را به وزیر محترم ورزش ارائه کردد تا با توجه به مدیریت و تجارب ایشان بتوان مشکلات استقلال  که قاعدتاً اصلی‌ترین آن مشکلات مالی است را حل کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساعدی ، استقلال ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار