سرمربی تیم نوجوانان مدرسه عالی حرفه‌ای بابک مشهد پس از پیروزی مقابل صبای قم گفت: صغر سنی در فوتبال پایه ایران وجود دارد و باید برای مقابله با آن چاره‌ای اندیشید.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وحید تاجیک پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم در هفته پایانی دور رفت لیگ نوجوانان کشور اظهار کرد: فصل را خیلی بد آغاز کردیم و در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگرفتیم اما هفته به هفته بهتر می‌شویم و پیروزی در بازی مقابل صبا برای ما ارزش زیادی دارد.

وی گفت: برخی از نتایج ضعیف تیم ما به دلیل بد اقبالی بود برای مثال در مسابقه با متین بابل در شهر بابل بازی تا دقیقه 93 1-1 مساوی بود در این دقیقه یک پنالتی به حریف دادیم و شکست خوردیم.

سرمربی تیم نوجوانان مدرسه عالی حرفه‌ای بابک مشهد افزود: در بازی با تیم شموشک گلستان در مشهد، با برنامه‌ریزی اشتباه مسابقه تیم ما با دیدار تیم سیاه جامگان مشهد در لیگ دسته اول کشور همزمان بود که به همین دلیل بازی ما به جای ساعت 14 در ساعت 12 انجام شد و به زحمت موفق شدیم 10 بازیکن در ابتدای بازی فراهم کنیم و همه این مسائل دست به دست هم داد تا در آن بازی هم بازنده از زمین خارج شویم.

تاجیک با اشاره به این که پیش از بازی با صبا قصد استعفا داشت تصریح کرد: با اصرار مدیرعامل در این بازی هم روی نیمکت بودم و خوشحالم که با پیروزی در این بازی هم من و هم بازیکنانم انگیزه دوباره‌ای برای تلاش در نیم‌فصل دوم پیدا کردیم و از قعر جدول رها شدیم.

وی ، موضوع صغر سنی در فوتبال پایه کشور را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه در اغلب تیم‌های فوتبال پایه ایران موضوع صغر سنی وجود دارد و فدراسیون فوتبال در مورد این مشکل نتوانسته اقدام موثری انجام دهد اما اعتقاد دارم مانع بزرگ بر سر حل این مشکل هیئت فوتبال شهر ها و استان ها هستند که پیش از ارسال مدارک یک باشگاه به فدراسیون، به اندازه کافی در بررسی مدارک بازیکنان وسواس به خرج نمی‌دهند.

وحید تاجیک عنوان کرد : البته در بحث صغر سنی، باید بگویم که تیم فوتبال نوجوانان صبا، تیم پاکی است و این پاکی به وضوح مشخص است اما در برخی تیم ها بازیکنانی در رده نوجوانان بازی می‌کنند که به نظر می‌رسد به سن سربازی رسیده‌اند./

برچسب ها: قم ، صغر ، سنی ، فوتبال ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.