«سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت طی هفته جاری با حضور کارشناسان، روان شناسان و روان پزشکان به بررسی نقش تفکر مثبت در بهبود بیماری های روانی می پردازد.

مهناز خرم رودی، مدیر گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه بصورت زنده از ساعت 13:20 دقیقه الی 14 از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.

وی با اشاره به موضوعات این هفته برنامه «سایبان آرامش» ادامه داد: موضوعات این هفته برنامه «سایبان آرامش» عبارتند از روز شنبه 2 آذر ماه نقش تفکر مثبت در بهبود بیماری های روانی، روز یکشنبه 3 آذر ماه انگ بیماری روانی زدن به دیگران و نقش آن در روند بیماری با تاکید بر بیماری افسردگی(اختلالات خلقی)، روز دوشنبه 4 آذر ماه اختلال اسکیزوفرنی(اختلالات خلقی)، روز سه شنبه 5 آذر ماه عوامل موثر بر عود کردن اختلالات روانی مانند خانواده، اجتماعی، بیکاری و ... ، و روز چهارشنبه 6 آذر ماه خود شیفتگی(اختلال شخصیت).

مدیر گروه سلامت روان و خانواده شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهارکرد: برنامه «سایبان آرامش» روز پنجشنبه به صورت تکرار از ساعت 13:20 دقیقه الی 14 از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار