در روزی مسعود شجاعی 45 دقیقه در لاس پالماس حضور داشت، این تیم پیروز شد در حالیکه تیم های نایمخن و فولام با حضور جهانبخش و دژاگه متحمل شکست شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته دوم اسپانیا، تیم فوتبال لاس پالماس  که مسعود شجاعی ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، میهمان تیم بارسلونای B  بود که در پایان 2 بر صفر به سود پالماسی ها به پایان رسید.
 
گل های لاس پالماس را " ناوزت" و "گومز" در دقایق 54 و 60 به ثمر رساندند و تک گل بارسلوناB  هانابریا در دقیقه 20 به ثمر رساند.
 
لاس پالماس ها با این برد و کسب 26 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.
 
**نایمخن مغلوب کابور
 
در رقابت های هفته چهاردهم لیگ فوتبال هلند تیم علیرضا جهانبخش میهمان تیم کابور بود که با حضور 90 دقیقه ای لژیونر این تیم منجر به شکست 2 بر1 در یک بازی خارج از خانه شد.
 
نایمخن هم اکنون با 6 امتیاز در به قعر جدول لیگ هلند چسبیده است.
 
**شکست خانگی دیگر برای یاران دژاگه
 
در هفته دوازدهم لیگ پریمیر انگلیس تیم فولام شب گذشته میزبان تیم سوانس کیرون کاتج بود و  علی رغم حضور رنه میولستنس دستیار جدید در کنار مارتین یول این تیم شکست خانگی دیگری را متحمل شد.
 
دژاگه ملی پوش کشورمان در این دیدار برای فولامی ها به میدان رفت که او هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت این تیم 2 بر 1 مقابل سوانسی شکست خورد.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: روزی ، مسعود ، شجاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار