دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازی برابر تیم فوتبال میلان به خوبی تدارک داده نشود از حضور در این دیدار خود داری میکنم.

نیما نکیسا در خصوص بازی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم که این بازی با نظم خوبی برگزار شود و همه شرایط مهیا باشد تا بازی آبرومندانه‌ای برگزار گردد.

وی درباره تعداد افراد دعوت شده برای این دیدار گفت: متأسفانه تعداد زیادی دعوت شده‌اند ، درست است که بازی نمادین است اما به نظرم بهتر بود که از افرادی دعوت میشد که شرایط بدنی و آمادگی لازم را داشته باشند.

نکیسا در ادامه در خصوص سطح آمادگی‌اش گفت: من درحال حاضر مربی داماش گیلان هستم و در فرم بدنی ایده آلی می باشم و اگر احساس کنم بازی خیل جدی نیست و به خوبی تدارک دیده نشده از حضور در این بازی عذرخواهی می کنم.

دروازه بان سابق تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب مسعود مرادی برای قضاوت در این بازی اظهار داشت: مرادی و دیگر داوران زحمت زیادی کشیده‌اند و با توجه به حواشی زیاد و دستمزد کمی که میگیرند باید از آنها حمایت کنیم.

نکیسا در پایان در خصوص شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس هم خاطر نشان کرد: شرایط پرسپولیس بسیار ایده آل است و در نیم فصل اول بسیار خوب ظاهر شد و این به خاطر تفکرات و سطح مربی گری علی دایی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نکیسا ، میلان ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار