کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به پیروز‌های اخیر فوتبال ساحلی و والیبال این روز‌ها به ایرانی بودن خود می بالیم چون موفقیت در این بازیها کار سختی است.


بهتاش فریبا، ‌کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص موفقیت اخیر بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از لحاظ فنی اشرافی بر بازی ندارم ولی با توجه به بازی کردن در شرایط سخت " فوتبال ساحلی" کار بسیار سخت و طاقت فرسا است و موفقیت در این عرصه بسیار جای تقدیر دارد.

وی افزود: دو مطلب حائز اهمیت ست یکی اینکه بازی کردن درست کار بسیار سختی است چه رسد به موفقیت و قهرمانی ی در این عرصه، که بچه‌ها با غرور مثال زدنی ایرانی به این قهرمانی که شایسته آن بودند دست یافتند.

فریبا اظهار داشت: بازی کردن در مقابل تیمهای صاحب نامی چون ایتالیا،‌ برزیل،‌ روسیه و سایر تیمها قطعاً به دو نکته ما را معطوف می سازد یکی غیرت،‌ تعصب جوانان ایرانی که علی رغم دوری از بحث پول و مالی عملاً فقط به موفقیت ایران فکر می کنند، دوم اینکه اگر جوان ایرانی طبق برنامه ریز از او کار گرفته شود می توان پله های موفقیت را طی کرد. برای نمونه تیم والیبال کشورمان که در جهان نمونه است از همین جوانان برومند تشکیل شده است.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال از سختی کار فوتبال ساحلی یاد کرد و اظهار داشت: بازی " فوتبال ساحلی" بسیار سخت است و قهرمانی نیز سخت‌تر و بدانید امروز همه از ایرانی بودن خودشان با توجه به موفقیتهای اخیر خرسند و خوشحالند.

فریبا به راهکار تداوم این موفقیتها اشاره و عنوان کرد: اگر بخواهیم این موفقیتها تداوم پیدا کند باید برنامه ریزی توام با استعداد یابی در فدراسیون انجام شود.

پس از آن قدرت مالی تیمها را بالا ببریم و با بهره گیری از تجربیات مربیان داخلی و استفاده از مربیان تراز اول خارجی عرصه را برای موفقیتهای آتی بازتر بکنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فریبا ، عرصه ، غیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار