یک نماینده مجلس وقتی که با تذکر باهنر در اتمام زمان بیان سخنانش مواجه شد به وی گفت: شما را در دنیا و آخرت نمی‌بخشم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید هادی حسینی در تذکر در صحن علنی امروز مجلس گفت: تذکرم بر اساس ماده 79 است بر این اساس اگر در ضمن نطق نسبت به نماینده‌ای موضوع خلاف واقعی لقب داده شود، آن نماینده می‌تواند در همان جلسه یا جلسه بعد اظهار نطق کند.
 
وی افزود: من در صحبتم در انجام تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور به جلسه آقای نادران با دوستان پیام نور اشاره کردم و اینکه فیلم این ملاقات در مجلس پخش شده است.
 
این نماینده مجلس خطاب به باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: شما فرمودید با آقای نادران این موضوع را تکذیب کرده در صورتی که این گونه نبوده است.
 
حسینی گفت: اجاره دهید که آقای نادران صحبت کند ببینید که این اتفاق افتاده است یا نه، مسلما مطمئنیم آقای نادران فیلم این دیدار را در مجلس پخش نکرده است بلکه دوستان پیام نور این کار را انجام داده‌اند.
 
این نماینده مجلس همچنین پس از اینکه با تذکر رئیس جلسه برای اتمام سخنانش مواجه شد گفت:شما متاسفانه عادت کردید زمانی که دلتان نمی‌خواهد به هر طریقی که می‌خواهید نماینده مجلس را تخطئه کنید، این بخشودنی نیست و من در این دنیا و قیامت شما را نمی‌بخشم.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: خطاب ، دنیا ، آخرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار