فرماندار شهرستان شبسترگفت: 62 درصد از تعهد اشتغال شهرستان در طول 8 ماه گذشته محقق و جهاد کشاورزی دومین دستگاه موثر سطح شهرستان درتحقق این امر بوده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عقلمند در بازدید از یک واحد گلخانه ای در شهرستان شبستر با بیان اینکه اشتغال در بخش کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: میزان اشتغال تعهد شده این شهرستان درسال جاری، 1973نفر بوده که باهمکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی تاکنون برای 785 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی تولید فکر وتدوین راهکار های مناسب برای ایجاد اشتغال را ضروری دانست و افزود: دربین 22 دستگاه اجرایی این شهرستان، کمیته امداد امام (ره)، جهادکشاورزی وتعاون، کار ورفاه اجتماعی، به ترتیب دارای بیشترین آمار ثبت شده در سامانه رصد هستند که این امر نشان دهنده تلاش چشمگیر ادارات مذکور می باشد.

فرماندار شهرستان شبستراضافه نمود: ایجادرضایت مندی برای مردم هدف تمام خدمات دولت بوده وباید بگونه ای عمل شود که درآمدزایی برای مردم ایجاد تا آنان بتوانند ازخدمات دولت در ایجاد و توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف استفاده کنند.

عقلمند با اظهار اینکه در این شهرستان با تحقق 87 درصدی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک های عامل تاکنون به 377 طرح مبلغ 12 میلیارد و 838 میلیون رالل پرداخت شده است، گفت: بخشی از این تسهیلات به توسعه مشاغل خانگی بخش کشاورزی اختصاص داشته است. وی با تاکید بر اینکه حذف بوروکراسی اداری بویژه در بانک های عامل موجب تسریع در تحقق اهداف توسعه وایجاد اشتغال مولد درسطح شهرستان خواهد شد، افزود: بررسی موانع ایجاد اشتغال در دستور نشست بعدی کارگروه قرار می گیرد تا دستگاه های اجرایی و مرتبط، نظرات کارشناسی خود را طی آن مطرح وارائه نمایند/

برچسب ها: جهاد ، کشاورزی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.