دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: براي اولين‌بار ساحلي‌بازان کشورمان توانستند چنين عنوان مهمي را در جهان بدست آوردند که به عقيده من يکي از باارزش‌ترين افتخارات توسط آنها شکل گرفت.

مهدي محمد نبي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: براي اولين‌بار در جهان است که ايران توسط يک ورزش گروهي توپي يکي از عناوين مهم جهاني را کسب نماييم، اميدوارم که اين موفقيت مقدمه‌اي براي کسب موفقيت‌هاي آتي باشد و حضور مسئولان عالي‌تبه کشور از جمله سجادي، افشارزاده و سايرين نشان دهنده ارزشمند بودن کار ساحلي‌بازان کشورمان است.

وي تصريح کرد: اميدوارم با تعاملات خوبي که ميان وزارت ورزش، کميته ملي المپيک و فدراسيون فوتبال صورت مي‌گيرد بتوانيم بيشتر به وضعيت ساحلي‌بازان توجه کنيم البته کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال براي هر پيروزي ساحلي بازان جايزه‌اي را در نظر گرفته و براي کسب عنوان قهرماني آنها به صورت جداگانه پاداشي به آنها اختصاص خواهد داد. به انضمام اينکه وزارت ورزش نيز پيش‌بيني هايي را در اين خصوص انجام داده که اميدواريم بتوانيم به نحو احسن از ساحلي‌بازان کشورمان قدرداني کنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: ساحلي بازان کشورمان 20روز از ماه را در اردو سپري مي‌کردند و همچنين در باشگاه‌هاي خود نيز فعاليت داشتند اما متاسفانه به دليل محروميت‌هاي مالي هزينه‌هاي آنها از سوي باشگاه‌ها تعمين نمي‌شود اما باتوجه به محدوديت‌هاي فدراسيون فوتبال قصد داريم تا کمبود مالي ساحلي بازان را جبران نماييم و اميدوارم که با مساعدت وزارت ورزش نيز اين موضوع هرچهخ سريعتر تحقق يابد.

اتهاي پيام/
برچسب ها: نبی ، فوتبال ، فدراسیون ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار