برترین های مسابقات شنا ویژه بانوان ورزشکار هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم با پایان جدال مدعیان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه ریزی کمیته شنا هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم مسابقات شنای بانوان معلول قم با شرکت مدعیان در کلاس های مختلف برگزار شد و در نهایت با حضور مسئولان هیئت جانبازان و معلولین و اداره کل ورزش و جوانان از برترین ها تجلیل به عمل آمد.

در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر هر کلاس لوح قهرمانی و هدایایی که به همت هیئت ورزش های جانبازان و معلولین تهیه شده بود توسط سیده لیلا عنبری رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اهداء شد.

رقابت های شنا ویژه بانوان جانباز و معلول قم در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که مریم جوکار در کلاس s1 ماده 50 متر آزاد بالاتر از سایر شرکت کنندگان و دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و بدین ترتیب به مقام قهرمانی دست یافت.

مسابقات کلاس s1 ماده 50 متر آزاد از حساسیت بالایی برخوردار بود و در پایان رقابت های این ماده راضیه داور پناه مقام دوم را کسب کرد و در این ماده فاطمه حکمت مقام سوم را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب پرونده پیکارهای این دسته بسته شد.

پیکارهای کلاس s6 ماده 50 متر پروانه نیز با جذابیت به انجام رسید و طی آن لیلا الهی دیگر رقبای خود را از پیش رو برداشت و با کسب رتبه نخست قهرمان شد، ضمن اینکه در کلاس s8 متر پروانه سمیه ساده وندی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

این در حالی است که در کلاس s9-10 ماده 50 قورباغه مریم مرادی دیگر رقبا را پشت سر گذاشت و توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی را کسب کند، همچنین اعظم آرزومندی در کلاس s9-10 ماده 50 متر قورباغه مقام دوم را به دست آورد و در این ماده سمیه شیرپاک رتبه سوم را کسب کرد.

در پایان مسابقات شنا بانوان معلول استان قم که با استقبال خوب و کم نظیر بانوان علاقمند و فعال در این رشته به انجام رسید، از سوی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم و همچنین ورزشکاران این رشته به فریده نظریان مربی و البته نایب رئیس هیئت قم هدیه ایی به رسم یادبود تقدیم شد و از زحمات وی در آماده سازی تیم های مختلف ورزشی بانوان معلول قم تقدیر و تشکر به عمل آمد./ز

برچسب ها: قم ، برترین ، شنا ، بانوان ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.