دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با وجود تمام مشکلاتی که اماراتی‌ها برای ما به وجود آوردند توانستیم قهرمان این دوره مسابقات شویم.

پیمان حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مسابقات بین قاره‌ای گفت: به نوبه‌ی خود این قهرمانی را به همه‌ی ملت ایران تبریک می‌گویم مسابقات سختی بود که با تلاش بسیار برای اولین بار قهرمان این دوره مسابقات شدیم.

دروزاه‌بان تیم ملی ساحلی در ادامه گفت: در ابتدا فکر قهرمانی را نمی‌کردیم زیرا در گروه سختی قرار داشتیم و فکر کردن به قهرمانی در همچین گروهی مشکل است ولی با همت بچه‌ها و دعای خیر مردم این قهرمانی را کسب کردیم.

حسینی در مورد میزبانی اظهار کرد: کارشکنی کشور میزبان کار را برای ما سخت‌تر کرده بود بازی در یک کشور عربی بسیار سخت بود زیرا‌ آن‌ها اصلاً دوست نداشتند تیم ایران همچین نتیجه‌ای کسب کنند.

بهترین دروازه‌بان این دورمسابقات درمورد قهرمانی در خلیج فارس گفت: حسی که در این وضعیت میتوان داشت قابل وصف نیست ودر مورد بهترین دروازه‌بان شدن باید بگویم انتظار بهترین دروازه‌بان شدن را داشتم زیرا دارای اعتماد به نفس زیادی بودم با دیدن این همه کارشکنی از طرف مسئولان برگزاری بهترین دروازه‌بان نشدنم تعجب آور نبود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: از استقبال مسئولان و مردم تشکر می‌کنم مسئولان با دست پر آمده بودند زیرا یک سری صحبت‌ها شده که امیدوارم به واقعیت بپیوندد ما بیشتر برای دل مردم تلاش کردیم این تیم تمامی سعی و تلاش خود را انجام داد و اگر از طرف مسئولان حمایت شویم می‌توانیم بهتر از این هم کار کنیم این تیم نیاز به حمایت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار