خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جمهوری اسلامی نشان داد که از گفتگو ابا و هراسی ندارد/ این توانمندی صلح و آرامش به ارمغان می‌آورد

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نشان داد از گفتگو ابا و هراسی ندارد، گفت: این توانمندی برای تمام ملل دارای روابط دیپلماتیک با ایران، صلح و آرامش به ارمغان می‌آورد.

"محمدرضا خباز" در گفتگو با خبرنگار احزاب  باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توافق گروه 1+5 با تیم هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با ابتکاری جدید و رفتاری نو در دیپلماسی ظاهر شد و در مسیر مذاکرات توانست با 1+5 منطق برحق و پیروز خود را به جهانیان عرضه کند.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که فرمودند "ما فرزند دلیل هستیم"، ادامه داد: مذاکرات در عمل کار سخت و فشرده‌ای بود، خوشبختانه جمهوری اسلامی تاکنون با پافشاری بر اصول مذاکره را با منطق و استدلال به پیش برد و نشان داد که از گفتگو ابا و هراسی ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه ایران در چهارچوب ان‌پی‌تی عمل کرده است، اضافه کرد: ایران هیچ گونه فشاری را از سوی بدخواهان نخواهد پذیرفت چراکه ایران اسلامی و فرزندان انقلاب در این مذاکرات در مقابل 6 جبهه ایستاد و حقانیت خود را اثبات کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این 4 روز ملت ایران و جهان شاهد تلاش طاقت‌فرسای دیپلمات‌های کشورمان بودند، لذا در همین زمینه بود که پس از دور گذشته مذاکرات (15و 16و 17) آبان‌ماه بنده به همراه عده‌ای از وزرا و مشاور عالی ریاست جمهوری به صورت خودجوش به استقبال آن‌ها رفتیم و خداقوتی به دیپلمات‌ها گفتیم.
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه موفقیت در مذاکرات فرصتی ارزشمند برای تثبیت حقوق حقه ایران است، خاطرنشان کرد: ما نشان دادیم که هیچ‌گاه از مواضع و اصول به حق خود کوتاه نمی‌آییم؛ این توانمندی برای تمام مللی که با کشور ما روابط دیپلماتیک دارند، صلح و آرامش به ارمغان می‌آورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار