"صدرالدین حسین خانی" گفت: درخشش و شکوه موسیقی سنتی بر هیچ کس پوشیده نیست، اما اختصاص برج میلاد به این گروه‌ها، به موسیقی پاپ ضربه می‌زند.

"صدرالدین حسین خانی" درگفتگو با خبرنگار حوزه‌ی موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص جلوگیری از برگزاری کنسرت‌های پاپ در برج میلاد تهران عنوان کرد: موسیقی سنتی به خودی خود دارای ارزش بسیاری است و طرفداران خاص خود را دارد.
 
وی افزود: اما حوزه‌ی پاپ به لحاظ مردمی بودن، در میان اقشار مختلف جامعه از وجود مخاطبان زیادی برخوردار است.

این تهیه‌کننده موسیقی در ادامه گفت: برای اجرای گروه‌های سنتی تالارهای بسیار مجهزی هم‌چون "تالار وحدت" اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که "مرکز همایش‌های برج میلاد" بکی از بهترین سالن‌های اجرا برای موسیقی پاپ است.

"حسین خانی" هم‌چنین اظهار داشت: در میان گروه‌های موسیقی سنتی نیز گروه‌های پر مخاطب و کم مخاطب وجود دارد. این در حالی است که اساتید بزرگ این موسیقی همواره در اوج استقبال و درخشش قرار دارند و خود من از طرفداران آن‌ها هستم، اما به طور معمول برقرار کردن ارتباط یک نوجوانی 15 ساله با موسیقی پاپ، بیش از موسیقی سنتی است.

"صدرالدین حسین خانی" خاطر نشان کرد: به طور قطع دلایل زیادی در پس این تصمیم قرار دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، اما امیدواریم در نهایت به بهبود روند کلی موسیقی کشور منجر شود، گرچه پیش از این تصمیم نیز، تمامی هنرمندان مطرح موسیقی پاپ موفق به اخذ مجوز در برج میلاد نمی‌شدند.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار