نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در حاشیه استقبال از تیم ملی ساحلی ایران در جمع خبرنگاران گفت: ما باید از ملی‌پوشان تیم ملی ساحلی تقدیر ویژه‌ای کنیم چراکه برای اولین بار توانستند قهرمان بین قاره‌ای شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هادی آیت‌اللهی، نائب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به هر حال قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی خبر بسیار خوبی به خصوص برای جامعه فوتبال است.
تیم فوتبال ساحلی تیمی است که در سطح جهان به قهرمانی رسیده و افتخاری ماندگار برای فوتبال و ورزش ایران است.

وی در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای ملی‌پوشان فوتبال ساحلی گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در یک مراسم از زحمات این بزرگان قدردانی کنیم. همچنین ما از مسئولان وزارت ورزش و شخص گودرزی، وزیر ورزش و جوانان خواستاریم که نگاه ویژه‌ای به تیم فوتبال ساحلی داشته باشند.

آیت اللهی درباره پرونده قهرمانی گفت: من از محسن قهرمانی حمایت نکردم بلکه از جامعه داوری حمایت کردم.

وی بیان کرد: رویانیان و دایی هم می‌دانند که باید از جامعه داوری حمایت کنیم. جامعه داوری در یک مقطع زمانی لطمات زیادی خورده است.

آیت اللهی خاطرنشان کرد: تحقیقات این پرونده تمام شده است براین اساس پرونده تکمیل شده را به کمیته انضباطی ارسال کردیم که این کمیته بررسی‌های خود را انجام می دهد و به نظر می رسد که تا آخر همین هفته رأی پرونده قهرمانی اعلام شود.

وی درباره برخی از افراد که رتبه دوم ایران در آسیا را سندسازی می‌دانند، تأکید کرد: مسئولان AFC پنجاه روز قبل، از ایران رفتند و همه امکانات فوتبال ایران را بررسی کرده و براساس گزارش امتیازبندی کردند.

برخی از افراد برخلاف جریان آب حرکت می‌کنند و این مسائل را بازگو می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار