عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اصل مذاکرات هسته‌ای مثبت است، گفت: امیدواریم که نتیجه آن به نفع نظام و عزت نظام اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی،   امروز در حاشیه همایش ابن شهرآشوب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: رهبر معظم انقلاب همواره مواضع قطعی جمهوری اسلامی در موضوع هسته‎‏ای و چارچوب‎ها را به خوبی بیان کرده‎اند و تلاش تیم مذاکره‎کننده نیز بیانگر حرکت در راستای این چارچوب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه جمهوری اسلامی به مقاومت و ایستادگی خود در مقابل فشارها ادامه می‏دهد، تصریح کرد: ما فقط توافقی را می‎‏پذیریم که در چارچوب همین خطوط قرمزی باشد که رهبر معظم انقلاب بارها از آنها یاد کرده‎اند.

وی گفت: آنچه که در اینجا اهمیت دارد آن است که مسئله غربی‎ها ایران هسته‎ای نیست، بلکه آنها می‎خواهند انتقام 35 ساله خود را از ایران بگیرند .

خاتمی با اشاره به اهداف دشمنان از اعمال تحریم‌ها تصریح کرد: آنان به دنبال گسترش سلطه خود هستند و در این مسیر از هر ابزاری استفاده می‏‎کنند ولی جمهوری اسلامی به مقاومت و ایستادگی خود در مقابل فشارهای آنان ادامه می‏دهد./

برچسب ها: قم ، نتیجه ، مذاکره ، نفع ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.