تیم‌های گیتی پسند، دبیری، شرکت حفاری، شهرداری تبریز، میثاق، شهید منصوری پیروز رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با شروع هفته یازدهم 14 تیم لیگ برتری به مصاف هم رفتند تا با کسب امتیاز تغییراتی را در جدول رده بندی ایجاد کنند در همین راستا گیتی پسند که به مصاف راه ساری رفته بود در خانه رقیب با نتیجه  9 بر5  پیروز شد تا باز هم به تعقیب دبیری بپردازد و صدر را از آن خود کند البته در ساری شاهد بازی پر گلی بودیم زیرا راه ساری با حضور ناصر صالح توانایی خود را به نمایش گذاشت تا دست و بسته رقابت نکند.

گل های این دیدار توسط  حسین مهدوی- حمیدرضا ره انجام(۲)- حمید سالاری-حمیدرضا مرادخانی(راه ساری)احمد اسماعیل پور- مهدی جاوید(۳)-محمدطاهری- افشین کاظمی-سجاد بندی سعدی(۲)- سعید تقی زاده(گیتی پسند) به ثمر رساندند

اما در اصفهان دبیری توانست زمزم را شکست دهد تا طبق روال هفته گذشته و با اختلاف 3 امتیاز از گیتی صدر نشینی کند.این دیدار با نتیجه  4 بر 0به پایان رسید که حسین افضلی نیز نتواند در مدت 2 هفته تغییری در عملکرد زمزمی ها ایجاد کند البته با حضور هاشم زاده می توان  در نیم فصل دوم انتظار عملکرد متفاوتی از این تیم داشت.
گل های این دیدار توسط جواد اصغری مقدم -بهروز جعفری- وحید شمسایی- وحید قاسمی(دبیری تبریز) به ثمر رساندند

در تهران نیز شاگردان خوراکچی به رقیب قمی خود اجازه گلزنی و خروج امتیاز از پایتخت را ندادند تا مانند چند هفته گذشته به رقابت های صدر جدولی نزدیک شوند این بازی که با نتیجه 2  بر  0 به پایان رسید  حاکی از وضعیت نا مطلوب ماهان تندیس قم بود تا اعتراض هوادارن این تیم همچنان ادامه یابد.
گل های این دیدار توسط مجید رئیسی- مجتبی حسن نژاد(میثاق تهران) به ثمر رساندند

اما در دیدار مهم این هفته ناظم الشریعه با اثبات توانایی های خود و به چنگ و دندان گرفتن تیمش از بازار حاشیه ها خود را به پله سوم جدول رساند. این تیم که با هلاا احمر تبریز مقابله کرد به نتیجه 4 بر0 دست یافت تا با کسب امتیاز کامل بازی به صدر جدولی ها نزدیک شود.البته نمی توان توانایی هلال احمر را با توجه به نتایج هفته های گذشته نادیده گرفت.
گل های این دیدار توسط مجتبی مریدی زاده- حسین فهیمی- یهزاد عظیمی- فرید نمازی(حفاری خوزستان) به ثمر رساندند

در دیگر دیدار تیم قعر جدولی باز هم نتوانست امتیازی کسب کند تا  شهید منصوری که با وجود تمام مشکلات و حواشی قدرتمند ظاهر شده در شهر خود پیروز شود و به جایگاه چهارم جدول برسد.این دیدار با نتیجه  4 بر 0 پایان یافت
گل های این دیدار توسط  مجتبی مریدی زاده- حسین فهیمی- یهزاد عظیمی- فرید نمازی(حفاری خوزستان) به ثمر رساندند

دراین هفته باز هم روند ناکامی های شهرداری ساوه  ادامه پیدا کرد.نتیجه رقابت دو تیم هم نام لیگ برتری 2 بر 2 و با پیروزی مهمان رقابت همراه بود.در همین راستا شاگردان ابطحی نتوانستند از سد راه تیم شهرداری تبریز بگذرد.
گل های این دیدار توسط  سعید واثقی-وحید شفیعی(شهرداری تبریز) به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار