مشاور نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استعداد های سیستان و بلوچستان ناشناخته مانده و در جهت شکوفا شدن این استعدادها باید برنامه ریزی منسجمی داشت.

به گزارش خبرنگارزباشگاه خبرنگاران زاهدان.، سید محسن کالوندی در مراسم معارفه ی دانشجویان جدیدالورود رشته ی مهندسی عمران دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عمران به عنوان مادر رشته های مهندسی نقش بی بدیلی در توسعه زیربنایی و ساختارهای نوین جامعه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان این رشته با مطالعه و پژوهش، دانش علمی خود را بالا ببرند تا گامی بلند در جهت پیشرفت کشور بردارند افزود: سیستان و بلوچستان استانی مستعد در تولید علم و فناوری است و این را بارها در مجامع علمی کشور به اثبات رسانده است.

کالوندی در ادامه افزود: امروزه زندگی رو به تعالی بشر مبتنی بر دانش های روز و ظهور تکنولوژی های جدید است که این موضوع و جایگاه آن در عرصه های دانشگاهی موجب تشدید تکاپوی دانشجویان شده است.

مشاور نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به حضور تیم مخترعین استاندر چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل نیز اشاره کرد و گفت: سه اختراع محققین و پژوهشگران استان در چهارمین دوره جشنواره ملی علم تا عمل برگزیده شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوم
۱۸:۳۹ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام ما سیستان و بلوچستانی ها ان شاء الله تا سال های آینده با پیشرفت عظیمی در تولید علم روبه رو خواهیم که جهانیان حیران خواهند بود.