سردار عطايي خبرداد:

كشف بيش از 3 ميليون ليتر سوخت قاچاق /9 شرور در آبان ماه به هلاکت رسيدند

معاون هماهنگ كننده مرزباني ناجا از افزايش 12 درصدي كشفيات سوخت در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: طي اين مدت بيش از 3 ميليون 700 هزار ليتر سوخت قاچاق و 5 تن انواع مواد مخدر در مرزهاي كشور توقيف شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار "سيد عباس عطايي" در اعلام عملكرد آبان ماه ماموران مرزباني و درياباني كشور با اشاره به افزايش 12 درصدي كشفيات فراورده هاي نفتي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، گفت: حافظان سرحدات كشور طي اين مدت با توقيف و بازرسي از صدها فروند شناور و خودروي قاچاقچيان از خروج بيش از 3 ميليون و 700 هزار ليتر انواع فراورده هاي سوختي جلوگيري كرده و اين مقدار سوخت را به چرخه اقتصاد ملي بازگرداندند. 

وي افزود: مرزداران شرق كشور در ماه گذشته طي چندين درگيري مسلحانه در حريم امنيتي مرز كشورمان ضمن هلاكت 9 شرور مسلح موفق به كشف 5 هزار و 814 كيلو گرم انواع مواد مخدر شامل ترياك، حشيش، هروئين و مرفين شدند. 

عطايي جلوگيري از ورود بيش از يك ميليون و 765 هزار عدد انواع داروهاي خارجي قاچاق ، كشف بيش از 361 هزار دينار و بيش از 25 هزار دلار ارز قاچاق را از ديگر دستاوردهاي مرزداران كشور طي اين مدت عنوان داشت. 

معاون هماهنگ كننده مرزباني ناجا در ادامه با اشاره به تبعات امنيتي ورود غيرمجاز اتباع كشورهاي بيگانه به كشور، اظهار داشت: مرزداران كشور طي اين مدت با استفاده از تجهيزات الكترونيكي و اپتيكي از ورود تعدادي از اتباع كشورهاي بيگانه به حريم امنيتي مرز كشورمان مطلع شده و در عمليات هاي منسجم و غافلگيرانه 2 هزار 815 نفر از اين افراد را دستگير و بيش از 44 هزار نفر ديگر را از نقطه صفر مرزي طرد كردند.
 
سردار عطايي در ادامه كشف بيش از دو هزار و 800 عدد اقلام ضد فرهنگي ، 2 هزار و 648 راس احشام قاچاق را از ديگر دستاوردهاي مرزداران كشور طي آبان ماه امسال برشمرد.

اين مقام مسئول در مرزباني ناجا در پايان با تشكر از همراهي و همكاري مرزنشينان با مرزبانان موفقيت هاي مرزباني ناجا در برخورد با قاچاقچيان ، اشرار و سوداگران مرگ را حاصل اين همكاري ها دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار