به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، در هر سازمانی تصمیمات مربوط به کاهش هزینهها باید بر اساس شناخت و درک عمیق از تمام مراحل تولید محصول از طراحی تا فروش (ارایه خدمات) و خدمات پس از فروش باشد.
مدیران باید هزینههایی که خلق ارزش میکنند و همچنین هزینههایی که هیچ ارزشی نمی آفرینند را شناسایی کنند.
شهباز زمان كارشناس مجري به همراه ساره گودرزي روزنامه نگار ميهمانان اين هفته برنامه خواهند بود و در مورد مديريت هزينه، راههاي مديريت هزينه، مزاياي اقتصادي و ... به بحث و گفت و گو خواهند نشست.
از ديگر آيتم هاي اين برنامه ميتوان به كنج كتابخانه، معرفي كتاب و تازههاي نشر اشاره كرد.
گفتنی است؛ "صنعت نشر" به سردبيري فرزانه صادقيان دوشنبه هر هفته ساعت 19:05 از شبكه اقتصاد موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش ميشود.
انتهای پیام/ص