یک نماینده مجلس معتقد است، استاندار جدید باید نگاهی نو به کرمانشاه داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح اله حسینی با اشاره به انتخاب استاندار جدید کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه مشکلات فراوانی دارد که انتظار می رود استاندار جدید برای حل آنها برنامه ریزی داشته باشد.

وی بیکاری را بزرگترین مشکل فعلی مردم استان و دغدغه اکثر خانواده ها دانست که به مرز خطرناکی رسیده و ادامه داد: بیکاری مشکلات معیشتی را نیز به همراه دارد و امروز بسیاری از مردم برای امرار معاش خود با مشکلات فراوانی مواجهند که انتظار داریم استاندار جدید حل این مشکل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با اشاره به وجود پتانسیل های فراوان در استان کرمانشاه، یادآوری کرد: بیش از نیمی از صادرات کشور به عراق از طریق مرز رسمی پرویز خان انجام می شود که اگر در این راستا برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد می توان از پتانسیل حمل کالا و همچنین تردد زوار برای حل مشکلات بیکاری و اقتصادی استان بهره گرفت.

وی به وجود پتانسیل های طبیعی، گردشگری، کشاورزی، دامپروری، منابع غنی قیر طبیعی و نیروی انسانی تحصیل کرده با انگیزه و کارآمد در استان اشاره کرد و افزود: می توان با کمک استاندار جدید و با استفاده از این پتانسیل ها وضعیت استان را بهتر کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: استاندار باید نقاط ضعف و قوت استان را در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... بررسی کند و پیشنهادات و برنامه های خود را در این خصوص مطرح کند.

وی یادآوری کرد: استاندار باید در اموراجرایی از نمایندگان استان نیز همکاری بخواهد و نمایندگان نیز در راستای کمک به استاندار تلاش خواهند کرد./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، مشکلات ، فراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.