در برنامه "حکایت مردان باران "كاري از گروه حماسه راديو ايران شكل‌گيري بسيج تشريح مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو وتلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران، اين شبكه راديويي  به منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با موضوعات و مباحث مرتبط با دفاع مقدس برنامه ای را با عنوان "حکایت مردان باران" را تقدیم علاقمندان می‌کند.

این برنامه که رویکردی اطلاع‌رسانی دارد؛ بسیج و چگونگی تشکیل آن را در گفت و گو با حجت الاسلام توسرکانی نماینده مقام معظم رهبری در بسیج مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد، الهام صدیق تهیه‌کنندگی برنامه "حکایت مردان باران" را بر عهده دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند فردا  دوشنبه چهارم آذر ساعت 19:30 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج FM 90 MHz دریافت نمایند. 

در برنامه" نگاه روز" كاري از گروه سياست راديو ايران شاخص‌ها و ويژگي‌هاي بسيج و كاردكردهاي آن در عرصه هاي سياسي – امنيتي نظير جنگ نرم و سايبري بيان مي‌شود.

احمد الهي قلي سردبير اين برنامه گفت: با حضور سرهنگ داورزني معاون سياسي نيروي مقاومت بسيج،  كارشناسان و صاحبنظران اين حوزه شاخص های فرهنگ بسیجیمورد بررسي و تحليل قرار مي‌گيرد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می توانند فردا  دوشنبه چهارم آذر ساعت 15:30 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج FM 90 MHz دریافت نمایند. 

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.