مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه و بسیج، لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب انداخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت ‌الاسلام کریم سرافراز، در جمع مربیان مرکز تداوم آموزش‌ های عقیدتی سیاسی سپاه استان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه و بسیج، لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب انداخت .
وی اظهار داشت: پس از فشارهای اقتصادی و تحریم ‌ها علیه ملت ایران، حضور گسترده ملت در صحنه‌ ها و درخشش در میدان ‌های مجاهدت و حمایت قاطع از رهبر انقلاب را در پی داشت و نیروی عظیم بسیج مردمی در این حماسه ‌آفرینی نقش به سزایی ایفا کرد .
سرافراز، درخشش ستاره بسیج در سپهر تاریخ را ابدی خواند و افزود: فداکاری و رشادت بسیجیان چراغ راه آیندگان است .
مسئول نمایندگی ولی  فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، به معنای حقیقی بسیج با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: عرصه ‌های مختلف جهادی همچون دفاع مقدس، مقابله با توطئه ‌های دشمنان در برهم زدن امنیت کشور با ایجاد ناامنی در نقاط مختلف مرزی، خلق حماسه‌ های بصیرتی مانند 9 دی، جهاد علمی، فرهنگی و حضور در میدان ‌های بزرگ عملی، نشان از عظمت و بزرگی معنای بسیج دارد که مایه امید دوستان و بیم دشمنان است .
سرافراز گفت: بسیج، نشات ‌گرفته از خوبی ‌ها و زیبایی‌ های ناب و برگرفته از شرع مقدس اسلام تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه است که با روحیه جهادی خود، در همه میدان‌ های دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن وارد می‌شود و هر روز موفقیت‌های بزرگ ‌تری را در دفتر این تشکل انقلابی ثبت و ضبط می‌کند/ .
برچسب ها: فرمایشات ، رهبر ، ترس ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.