رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، گفت: امیدواریم این دانشگاه بتواند همچون دولت‌های سابق در خدمت توسعه و تعالی علوم بومی، دولت تدبیر و امید را یاری و باعث سرافرازی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ابراهیم حسن بیگی رئیس دانشگاه دفاع ملی در مراسمی که با موضوع بستر امن توسعه در پناه برنامه‌ریزی راهبردی و الگوی بومی در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران کشور مناسب بوده و پژوهش‌های راهبردی و توسعه رشته‌های دانشگاه عالی دفاع ملی براساس همین سطوح راهبردی و نیازسنجی آن است.  
 
وی افزود: داوطلبین ورود به دوره‌های جدید این دانشگاه به مراتب از دوره‌های قبلی بیشتر است که به دلیل انطباق با نیازهای اصلی کشور بوده و تحقیقات و مقالات دانشجویان در صدد بومی‌سازی علوم راهبردی منطبق بر این نیازها هستند.  
 
حسن‌ بیگی تصریح کرد: مقدمات تشکیل موسسه دانش‌بنیان علوم راهبردی بر همین اساس ایجاد شده و  امیدواریم به نیازهای سازمان‌های مختلف پاسخ دهد تا در پیاده‌سازی اسناد راهبردی کشور نقش اساسی ایفا کند.  
 
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: مرکز تعقل در علوم انسانی دانشگاه برای بومی‌سازی علوم راهبردی تشکیل شده که به ویژه در رشته مدیریت موثر بوده که امروز با استقبال فراوانی مواجه شده است
 
وی با ارائه گوشه‌ای از اهداف و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، از حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در یک دانشگاه راهبردی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که دانشگاه عالی دفاع ملی بتواند همچون دولت‌های سابق در خدمت توسعه و تعالی علوم رهبردی و بومی،‌ دولت تدبیر و امید را یاری و باعث سرافرازی هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: حسن ، بیگی ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار