رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سال 92 سال درو کردن تلاش‌های 34 ساله انقلاب اسلامی ایران است و آینده‌ای روشن برای نسل جوان می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،‌ "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی در گرامیداشت هفته بسیج که عصر امروز در سازمان انرژی اتمی با موضوع فعالیت هسته‌ای برگزار شد، اظهار داشت: عزیزانمان در وزارت خارجه با تلاش‌های فراوان موفق شدند برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت بیافزایند.  
 
وی ادامه داد: در ابتدا جا دارد از تمامی عزیزانی که از گذشته تا به امروز خشتی بر خشت گذاشته تا اکنون بر شانه‌های بلند و قله رفیع بایستیم، تشکر کنم و در اینجا لازم است یادآور خدمات گذشتگان نیز باشیم.  
 
صالحی تصریح کرد: تلاش‌های شما کارمندان در عرصه فناوری هسته‌ای منجر به سربلندی ایران عزیزمان شد که این مسئله نیز جای تشکر دارد.  
 
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما انقلابی اخلاقی داریم که علی‌رغم فراز و فرودها توانسته روال اخلاقی خود را دنبال کند که این امر با هدایتگری‌های مقام معظم رهبری راه خود را بیش از پیش پیدا کرده است.  
 
معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: ما در این راه به جهان نشان دادیم که علی‌رغم فشارها و محدودیت‌ها می‌توانیم افتخار و حماسه سیاسی همچون افتخار ریاست جمهوری بیافرینیم.  
 
وی اظهار داشت: در شرایطی که ارزش پول ملی به یک سوم تنزل پیدا کرده و دارایی‌های کشور نیز کاهش پیدا کرده است ملت ایران در انتخابات شرکت کردند و حماسه‌ای سیاسی آفریدند که نتیجه این توکل به خدا و انسجام داخلی دیروز بر همگان روشن شد.  
 
صالحی اضافه کرد:‌ این امر به لطف الهی بود و این در حالی است که سال 92 سال درو کردن تلاش‌های 34 ساله انقلاب اسلامی ایران است و ما آینده‌ای روشن برای نسل جوان می‌بینیم.  
 
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر روزی ملتی اراده کند قطعا دست تقدیر همراه او خواهد بود.  
 
معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: ایران ضمن حفظ فعالیت‌های خود به لطف الهی و حمایت‌های ملی و نقش‌آفرینی‌های مسئولان نظام مشکل ساختگی سیاسی را حل کرده است و مبارک باشد بر این ملت این افتخارات. 

وی گفت: ما مسئولان نظامی، لشکری و کشوری بارها اعلام کرده‌ایم که در نظام دفاعی ما بحث سلاح هسته‌ای وجود ندارد که در این راستا ما از فتوای رهبر معظم انقلاب نیز بهره برده‌ایم.  
 
صالحی اضافه کرد: این ملت با انقلاب پرشکوه خود اندیشه حکمرانی را به چالش کشیده‌اند، انقلاب ما دارای ذاتی مشخص است و همچنان در حال نورافشانی است که در این راستا شما عزیزان برخی اشکالات را که از سوی برخی مسئولین به وجود می‌آید به پای انقلاب عزیزمان ننویسید.  
 
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران می‌تواند به سه هزار سال تاریخ مدون خود افتخار کند، ادامه داد: ملتی که به جهان تمدن و حکمرانی ارائه داده است،‌ خداوند را شکر کرده و کسانی که به ملت خدمت می‌کنند نیز باید شاکر باشند که در چنین برهه حساسی خدمتگزار هستند.  
 
معاون رئیس‌جمهور گفت: در اینجا لازم است از وزیر امور خارجه کشورمان به خاطر راه‌گشاییها و از رئیس‌جمهور کشورمان به خاطر حمایت‌های بی‌دریغشان از هیات هسته‌ای تشکر کنم و برای شما و ملت آرزوی سربلندی، افتخار و عزتمندی را دارم.  
 
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان سخنانش محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان را به نشانه تشکر در آغوش گرفت. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار