یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین دوره سی‌ام جشنواره فیلم فجر گفت:بهترین اتفاق خوشایند و رضایت بخش برایم، بازگشایی خانه سینما بود.

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون درباره عملکرد صد روزه سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در دوره جدید فعالیت سازمان سینمایی خیلی نمی‌توانم اظهار نظر کنم ولی همچنان امیدوار به تلاش "ایوبی" و اتفاقات خوبی برای اهالی سینما و هنرمندان هستیم.
 
وی با اشاره به "خانه سینما" تصریح کرد: فکر می‌کنم بازگشایی "خانه سینما" به همه هنرمندان روحیه داد و امیدوارم این اتفاق خوشایند حفظ شود.
 
ناصر، ابراز داشت: دیگر اهالی سینما و هنرمندان کم‌توقع شده‌اند و دنبال ایده‌‌آل‌ها نیستند و بیشتر حفظ احترام و شأن هنری آنها برایشان از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
 
وی ادامه داد: حضور جشنواره‌ای در شأن سینمای ایران و پوشش دادن سلایق هنرمندان و دادن حق افراد هنرمند، به عقیده من کار مهمی است که جشنواره باید آن را انجام دهد.
 
ناصر با اشاره به فیلم "منوچهر هادی" اظهار داشت:  در فیلم "زندگی جای دیگری است" به کارگردانی "منوچهر هادی" به ایفای نقش پرداخته‌ام که امسال در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار