سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران گفت: خدا را شکر که بالاخره لیگ برتر امسال در فدراسیون جدید راه‌اندازی شد.

پژمان باران‌ده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در هفته نخست مسابقات لیگ برتر امسال برداشته‌های خودمان نتیجه را واگذار کردیم. تمام ترکیب تیم ما را با توجه به آن که در جذب نیروهای غیر بومی طبق قوانین شرکت نفت محدودیت داریم، بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند.
 
سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران تصریح کرد: طبق بررسی میانگین سنی واترپلوئیست‌های حاضر در مسابقات، تیم‌ ما جوان‌ترین تیم حاضر در این پیکارها محسوب می‌شود.
 
میانگین سنی بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران زیر 20 سال است و اختلاف سنی زیادی با واترپلوئیست‌های دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر داریم.
 
وی تصریح کرد: در یک نگاه کلی باید بگویم که ما کلکسیونی از بهترین بازیکنان کشور جذب و روانه مسابقات نکرده‌ایم. در طول 2 بازی گذشته هم علی‌رغم باخت مقابل حریفان از نتیجه بدست آمده و عملکرد شاگردانم راضی هستم. آن‌ها مقابل حریفان پر قدرت خود بسیار عالی و متمرکز کار کردند.
 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در ا دامه یادآور شد: این تیم ریشه‌دارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌َود و در تمامی دوره‌های مسابقات لیگ برتر حضور مستمر و فعالی داشته است.
 
این حضور در سال‌های متماری با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است ولی خوشبختانه مسئولان باشگاه با نگاهی حرفه‌ای و سطح بالا همه ساله از واترپلوئیست‌ها حمایت و سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کرده‌اند. این مساله خدمتی به فدراسیون و جامعه واترپلویی کشور است.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه در کل بودجه فدراسیون شنا که 2 رشته گروهی (واترپلو، شنای موزون بانوان) و 2 رشته انفرادی (شنا، شیرجه) را پوشش می‌دهد بسیار اندک است. این مساله در کنار بی‌توجهی مسئولان صدا و سیما همراه است. با توجه به این مساله حامیان مالی به دنبال حمایت از رشته‌هایی می‌یوند که از سوی تلویزیون مورد توجه قرا می‌گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار