کاغذهای حوزه استحفاظی اتحادیه کاغذ و مقوای تهران به گفته‌ی منصور حاج آخوندیان، مدیر عامل این اتحادیه در پایان 100 روزه نخست فعالیت دولت یازدهم با کاهش و تقلیل قیمت 30 درصدی مواجه شدند.

منصور حاج آخوندیان، مدیر عامل اتحادیه کاغذ و مقوای تهران که پیش از این ناامیدی خود از وضعیت بازار کاغذ را اظهار داشته و کسالت جسمیش را ناشی از این ناامیدی می‌دانست، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر وضع کاغذ و مقوا در قالب تقلیل و کاهش قیمت 30 درصدی کاغذهای گلاسه و مقوا تجلی پیدا کرده، افزود: تحریم‌ها ربطی به ما پیدا نمی‌‌کنند.
 
به گفته حاج آخوندیان، امروزه قیمت کاغذ تحریر موجود در بازار کاغذ تنزل که نداشته، افزایش هم داشته است.
 
مدیر عامل اتحادیه کاغذ و مقوای تهران اظهار داشت: از دلایل افزایش غیرقابل قبول قیمت کاغذ تحریر موجود در بازار می‌توان به فعالیت شرکت‌های بزرگ و وارد کنندگان متفرقه و ناشناخته کاغذ در زمینه ورود این محصول حیاتی صنعت نشر کشور اشاره کرد.
 
وی گفت: تا به امروز با وجود درخواست‌های مکرر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران از وزارت‌های صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه‌های دیگر مرتبط با مسئله بحران کاغذ مبنی بر اعلام لیست وارد کنندگان متفرقه کاغذ و قرار دادن این لیست در اختیار اتحادیه کاغذ و مقوای تهران هیچ پاسخی از سوی مسئولان دریافت نشده است.
 
حاج آخوندیان خاطر نشان کرد: امید است که با انتشار این درخواست در قالب اخبار منتشر شده از دریچه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مسئولان پاسخی داده و گامی در جهت بهبود هر چه بیشتر وضعیت بازار کاغذ بر دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار