امام جمعه رودهن گفت: هفتاد نام برای قیامت در قرآن کریم در سه بخش با صفات یوم القیامه و خصوصیت روز قیامت و دسته سوم حال گنهکاران بیان شده است هر نامی به صورت معمول باید مفهومی داشته باشد .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:هفتاد نام برای قیامت در قرآن کریم در سه بخش با صفات یوم القیامه و خصوصیت روز قیامت و دسته سوم حال گنهکاران بیان شده است هر نامی به صورت معمول باید مفهومی داشته باشد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه یوم القیامه بسیار در قرآن کریم یادشده است مطلب تصریح کرد :یوم القیامه بسیار در قرآن کریم یادشده است روز برپایی به به پا خواستن همه نظام خلقت و همه مردگان روز قیامت است و روز سکوت و خوابیدن نیست.

امام جمعه رودهن با تاکید بر خصوصیت نام قیامت با عنوان یوم الاخر در قرآن مجید اضافه کرد:یوم الآخردر مقابل دنیا روز اول زندگی است زیرا همه لذت ها و ظلم و ستم ها در دنیا ختم نمی شود زیرا در مقابل دنیا جهان دیگری وجود دارد .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :در یوم الحساب حساب رسی الهی به شکلی دقیق صورت می گیرد و راهی برای انکار وجود ندارد./س


برچسب ها: قیامت ، قران ، گنهکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.