معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:توافق هسته ای ژنو برگ زرین دیگری به کارنامه مقاومت و پیروزی ها ی درخشان ملت رشید ایران اسلامی اضافه کرد.

 فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: موفقیت ایران اسلامی در مذارکره با 1+5 حاصل حمایت های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب ، تدبیرنیک رییس جمهوری ،اشراف تیم مذاکره کننده براصول دیپلماسی و ثمره خون شهدای هسته ای است.
وی با بیان اینکه این پیروزی بزرگ کام اسراییل و برخی ایادی آن در حوزه خلیج فارس را تلخ کرد گفت: ثمره ی این پیروزی بزرگ را می توان در نشاط و خوشحالی آحاد ملت رشید و فهیم ایران اسلامی دید.
استاد علم سیاسی دانشگاههای کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت جمهوری اسلامی و تیم هسته ای توانست با پشتوانه فرهنگ دینی و کتاب آسمانی و تببین مواضع اصولی نظام جمهوری اسلامی با این نگاه که ایران اسلامی منادی صلح جهانی است، فضای نشست و پیشبرد اهداف آن را در جهت تحقق اهداف نظام و منافع ملی تغییر دهد.
وی با بیان اینکه قدرت های غربی با بهره گیری از رسانه ها در افکار عمومی ملت ها و دولت ها ایران هراسی کرده بودند،تصریح کرد: دولت تدبیر و امید و تیم ساعی و فهیم مذاکره کنند در فرصتی کوتاه با ایجاد شرایط گفتمان براحساس احترام متقابل و مواضع متقابل حاکمیتی افق روشنی فراروی تلاش چند ساله کشور درپرونده هسته ای گشود.
معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمد به تقارن توافق ژنو با هفته بسیج اشاره کرد و گفت: عزت، اقتدار،ایستادگی و پیروزهای پی در پی ایران اسلامی در عرصه های مختلف برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و روحیه ایثار بسیج است.
استاد علوم سیاسی دانشگاههای کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: تمامی ضوابط و اصول منافع و مصالح ملی دراین توافق نامه لحاظ شده است و این توافق نامه پربازتاب راهگشای بسیاری از مشکلات کشور خواهد شد.
وی واکنش کشورهای مختلف نسبت به توافق نامه ژنو را بیانگر اهمیت این رویداد تاریخی برای ایران اسلامی خواند و افزود: پذیرفتن داشتن حق غنی سازی انرژی هسته ای برای ایران پس از سالها تلاش برکات ارزشمندی برای کشور خواهد داشت./س
برچسب ها: توافق ، هسته ، کارنامه ، رسانه ، افکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.