مسوولان بخش گردشگری کهگیلویه وبویراحمد معتقدند: تامین و توسعه امکانات رفاهی در پارک جنگلی یاسوج نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج آنان موقعیت ویژه این تفرجگاه واقع برفراز شهریاسوج،وجود جنگل مفرح بلوط ،فراهم بودن زیرساخت ها ، بهره مندی از خدمات آب و برق و راههای دسترسی مناسب را از مزایای سرمایه گذاری در این مکان می دانند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمداز پارک جنگلی یاسوج به عنوان یکی از زیباترین جلوه های طبیعت این استان یاد کرد و گفت: این مکان از گردشگاههای طبیعی کم نظیرکشور محسوب می شود.
سید موسی خادمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ساخت کمپینگ های گردشگری را اقدامی اساسی برای رفاه حال گردشگران و توسعه صنعت توریسم در این استان دانست و از ساخت کمپینگ گردشگری در هشت هکتار از پارک جنگلی یاسوج خبر داد.
وی افزود: توسعه زیرساخت های گردشگری در پارک جنگلی یاسوج توسعه خدمات رفاهی برای مسافران را به دنبال دارد.
وی بابیان اینکه تاکنون زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، جاده برای این تفرجگاه طبیعی ایجاد شده است تصریح کرد: شرایط لازم برای مشارکت بخش خصوصی در احداث این مکان فراهم است.
خادمی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تا کنون بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است و برای این مکان ساخت 60 واحد سوئیت، رستوران و بازارچه صنایع دستی پیش بینی شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همکاری بخش خصوصی در ایجاد مکان های امن و پرجاذبه برای گردشگران اقدام کند./س
برچسب ها: گردشگری ، پارک ، جنگلی ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.