مراسم اعطای احكام خادمان بارگاه منور رضوی، سال گذشته و در آستانه ميلاد بابركت پيامبرعظيم الشأن اسلام در تالار آیینه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه چندرسانه‎ای باشگاه خبرنگاران، در این مراسم باشکوه كه با حضور جمع كثیری از خادمان حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار شد. سید احمدعلوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، اسامي شماری از خادمان جدید آستان قدس رضوی را قرائت كرد و خادمان احكام خدمت خود را دریافت كردند. در این میان دکتر قاضی‌زاده هاشمی (وزیر بهداشت و درمان) نیز كه نامش برای دریافت احكام قرائت شد، حضور داشت و حکم خادمی حرم امام رضا(ع) را دریافت کرد. شایان ذکر است این مراسم در هشتم بهمن ماه 91 برگزار شده بود.










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۱۱:۲۲ ۱۴ دی ۱۳۹۲
خداوند قبول کند از این خادم امام رضا(ع)و این خدمتگزار مردم دل ما و دل مردم را اینگونه رفتارها شاد میکند و هنگامی که میفهمیم و میدانیم مسولان نیز همگام با مردم به مقدسات احترامی ویژه میگزارند دلشاد و امیدوار میشویم امید به آینده که هنوز هستند مسولانی که مسلمان واقعی هستند و برای ادامه راهشان دعا میکنیم برای خودشان برای خانواد ه اشان و برای کسانی که دوستشان دارند مسولان الگوهای مردم در جامعه هستند و مردم از رفتار این عزیزان درس میگرند . رفتارنیک مسولان اجر ی بالاتر و هر خطایشان جرمی سنگیتراز انسان های عامه و هادی داردو برخی نیز به اشتباه رفتار این عزیزان را نماد اسلام میدانند هرچند این تفکر درست نیست و اسلام دین قانون وتفکر است و نباید از رفتار دیگران شناخته شود نباید اسلام را با اشخاص سنجیدبلکه اسلام ملاک سنجش اشخاص است پس مسولان باید رفتار نیک خود را افزایش دهند
Iran (Islamic Republic of)
اصغرمنصوری
۱۴:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۲
فدای حرم پر نور اما رضا