فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران حاصل خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده در یادواره شهدای پارس آباد که با محوریت سردار شهید رحیم واحدی برگزار شد، موفقیت تیم مذاکره هسته ای ایران در ژنو را ثمره خون شهدا بویژه شهدای هسته ای، منویات رهبری انقلاب ، همراهی ، ایستادگی و مقاومت مردم دانست.

وی گفت: دشمنان در طی سال های گذشته تلاش کردند با فشار، تهدید و تحریم، ملت ایران را از پیچیده ترین دانش محروم کنند اما ملت ایران اسلامی با اتکا به توانمندی های داخلی و خودباوری توانست این دانش را بومی و دشمنان را بار دیگر وادار به عقب نشینی کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه در نهایت این گروه 5+1 بود که خواستار مذاکره و توافق با ایران شد،اذعان کرد: به برکت خون شهداست که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که حتی حاضر به گفتگو با مقامات ایرانی نبود، امروز در مقابل کشورمان زانو زده و رسماً خواستار مذاکره و توافق با ایران شد.

سردار بابازاده در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای پارس آباد بویژه سردار شهید رحیم واحدی،‌گفت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و رشادتهای بی بدیل خود نگذاشتند یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی به دست رژیم بعث عراق بیفتد.

وی افزود: در این برهه از زمان نیز وظیفه ما مسئولین و مردم ایران اسلامی است که با ارج نهادن به خون پاک شهیدان و حرکت کردن در مسیر آنها با تبعیت از فرامین رهبری نگذاریم دشمنان اسلام در منطقه جولان دهند.

سردار بابازاده با تاکید بر اینکه شهدا نماد ظلم ستیزی و دفاع از حق و عدالت هستند، عنوان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و آرامش و حضور جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی و دستیابی کشور حاصل فداکاری‌ شهدا است.

وی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از مکتب امام حسین (ع) نشات گرفته و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس به سید و سالار شهیدان اقتدا کردند و استقلال امروز کشور مدیون جانفشانی شهداست/س.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.