فرماندار سوادکوه شمالی از خروج واگنهای قطار باری از ریل راه آهن در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

کمال رستمعلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود دو واگن قطار باری ساعت هفت و نیم صبح امروز در منطقه تپه سر شهرستان سوادکوه شمالی از مسیر خارج شد.

وی ادامه داد: این قطارحامل قیر از سوادکوه به سمت قائمشهر درحرک بود که به دلیل رانشی شدن جاده در حال ساخت در جوار ریل راه آهن از مسیر خارج شد .

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه بیش از 20 کیلومتر از خط راه آهن سراسری از شهرستان سوادکوه شمالی می گذرد گفت: نظارت ضعیف بر روند اجرای طرح چهاربانده کردن جاده سوادکوه - تهران که در جوار خط راه آهن است را شاهدیم .

وی ادامه داد : اجرای طرح چهاربانده کردن محور سوادکوه - تهران بعنوان طرح ملی تحت نظارت فرمانداری سوادکوه شمالی نیست ولی فرمانداری این شهرستان از ماهها قبل با تشکیل تیم کارشناسی نقاط آسیب پذیر این محور را شناسایی کرد.

رستمعلی گفت: در نامه نگاریهای انجام شده با ارگانهای مسوول آسیب پذیر بودن برخی از نقاط این طرح برای خط راه آهن اعلام شد .

وی اظهارداشت: خط راه آهن در مسیر شهرستان سوادکوه شمالی روزانه محل تردد مسافران و واگن های باری بسیاری است .

فرماندار سوادکوه شمالی به تذکرات نمایندگان حوزه انتخابیه و امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی در مورد خطرناک بودن روند اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: مراحل قبل و حین انجام کار و نظارت در حوزه راهسازی در اجرای این طرح ضعیف است/س
/انتهای پیام
برچسب ها: خروج ، واگن ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.