مسابقات قهرمانی آسیا درحالی به میزبانی امارات برگزار خواهد شد که کاتای تیمی مردان ایران با انگیزه‌ای بالا به دنبال تکرار مدال طلای خود است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ کاتای تیمی مردان ایران با ترکیب (احد شاهین، فرزاد محمد خانلو و آرمین روشنی) سال 2012 در ازبکستان، نخستین مدال طلای کاتای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را به ارمغان آورد و حالا این تیم با انگیزه بالا به دنبال تکرار موفقیت خود است.
 
"احد شاهین" عضو با تجربه کاتای تیمی ایران در این خصوص، گفت: شرایط خوبی داریم و با قدرت تمرینات را ادامه می دهیم و در فاصله چند روز تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، با انرژی و انگیزه خاصی، کارمان را دنبال می کنیم.
 
وی افزود: انگیزه تیم ما نسبت به سالهای گذشته بیشتر است و می خواهیم برابر ژاپن که رقیب اصلی ایران تلقی می شود، قدرت کاتای کشورمان را ثابت کنیم.
 
شاهین ادامه داد: در اجرای بومکای مصدومیت پیش می آید و ما نیز آسیب دیدگی‌های جزئی داریم که نمی تواند مانعی برای رسیدن به اهدافمان باشد، حتی سال گذشته خودم با مصدومیتی که داشتم در ازبکستان به میدان رفته و در کنار هم تیمی های خود به موفقیت رسیدیم.
 
وی ادامه داد: زمانیکه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد در بدنسازی بودیم و پس از آن به تدریج خود را به شرایط مسابقه رساندیم و به زودی به اوج آمادگی می رسیم.
 
عضو کاتای تیمی ایران با تاکید براینکه هیچ تیمی از سوی آنان دست کم گرفته نخواهد شد اظهار کرد: علاوه بر ژاپن، تیم مالزی که رییس شواری داوران آسیا نیز از آنان حمایت می کند در کنار اندونزی از رقیبان ما هستند. همچنین می خواهیم ثابت کنیم باخت برابر کویت در کشورهای اسلامی به چه دلیل رخ داد و توان خودمان را ثابت خواهیم کرد.
 
شاهین در پايان خاطرنشان کرد: پنجاه در صد از بومکای خود را تغییر داده ایم و در نظر داریم در فینال نمایشی داشته باشیم که همه به قدرت کاتای ایران پی ببرند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تیمی ، ایران ، شاهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار