نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: سالها در حق مازندران در زمینه بودجه های ملی ظلم شده است.

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: کل سهم استان از اعتبارات ملی باید چهار درصد باشد که تاکنون بیشتر از دو درصد محقق نشده است.

وی با بیان اینکه در مجموع سهم مازندران از بودجه های ملی کم است، اظهار داشت: در ملاقاتی که با رئیس جمهور در هفته های آتی خواهیم داشت، این موضوع پیگیری خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تحقیق و تفحس از فولاد در کشور خبر داد و گفت: موضوع فولاد در تمام چرخه ها با معضلاتی روبرواست که با آن مواجه هسیتم.

حسینی بیان کرد: حدود هشت طرح فولادی در کشور قرار بود اجرا شود که سالهای طولانی مانده و اجرا نشده و مجبوریم در حوزه فولاد و سنگ آهن خام فروشی کنیم و یا محصول نامرغوب کشورهای دیگر را بخریم و ارز فراوانی از کشور خارج کنیم که از نظر ما کم کاری در ادوار گذشته صورت گرفته است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس یادآورشد: گروهی از نمایندگان به تعداد 15 نفر درخواست طرح تحقیق و تفحص از فولاد را داشتیم و این درخواست در کمیسیون و صحن تصویب شد و اعضای اصلی این طرح مشخص شدند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران از نشست مجمع نمایندگان با استاندار و معاون برنامه ریزی در هفته جاری خبر داد و گفت: در این نشست دغدغه ها در حوزه کشاورزی، راه، انتخاب مدیران استانی و شهرستانی و برنامه های مختلف در حوزه آب، سدها، توریسم و ... مطرح و استاندار نیز اقدامات انجام شده را ارائه داد.

حسینی یکی از مهمترین مسائل را موضوع بودجه سال 93 بیان کرد و گفت: قرار شد که استاندار با کمک نمایندگان خواسته های دولت برای استان را به ثمر رسانند/س
/انتهای پیام
برچسب ها: ظلم ، بودجه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.