دستورالعمل های اجرایی قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، هفته جاری به هیات دولت ارسال می شود.

معاون آبخیزداری، مرتع و بیابان سازمان جنگل ها و مراتع کشور با اعلام این خبر گفت: قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی به صورت طرح در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و پس از تصویب شورای نگهبان از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ شد.
پرویز گرشاسبی افزود: بهبود عملکرد کمی و کیفی بخش کشاورزی و منابع طبیعی، توسعه صادرات و استفاده از مزیت های نسبی بخش کشاورزی، کاهش آثار زیانبار مخاطرات و بیماری های مشترک انسان و دام و تثبیت نوسانات درآمد تولیدکنندگان محصولات دامی و ارتقاء منزلت اجتماعی، دانش و توانمندی های فعالان بخش کشاورزی و منابع طبیعی و عشایری و پوشش مناسب برنامه های ترویجی و گسترش برنامه های توسعه انتقال تجارب و یافته های تحقیقاتی در این بخش از اهداف مصوب در این قانون است.
 وی تصریح کرد: بهبود معیشت مرتعداران و فعالان بخش منابع طبیعی و بیمه بازنشستگی و درمان دامداران و مرتعداران از نقاط مثبت این قانون است که سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تحقق این دو هدف را در کنار دیگر اهداف با جدیت پیگیری می کند.
معاون آبخیزداری، مرتع و بیابان سازمان جنگل ها و مراتع کشور به منظور حضور در نشست مشترک با کارشناسان ژاپنی مجری پروژه مشارکتی شهرستان بازفت استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از روند اجرای این طرح به این استان سفر کرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.