استاندار تهران گفت: همه ما ملزم و مكلف به حركت پشت سر ولايت و رهبري هستيم و نبايد عقب بيفتيم و نبايد از رهبري پيشي بگيريم و اگر غير از اين باشد راه را اشتباه رفته‌ايم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، استاندار تهران گفت: بسيج ميراث گران قیمت امام (ره) و شجرة طيبه نظام است .
 
سيد حسين هاشمي استانداري تأكيد كرد: بسيج درخت تناوري است كه هر روز و هرلحظه در حال رشد و بالندگي است و به هيچ وجه نبايد به جناح‌بندي‌هاي سياسي وارد شود .

هاشمي تصريح كرد: بسيج بازوي نظام و رهبري است و شأن اين نهاد بالاتر از آن است كه بخواهد ورود به دسته بندي‌هاي سياسي ورود پيدا كند .

وي تأكيد كرد: بسيج بايد جذب حداكثري و دفع حداقلي را نصب‌العين فعاليت هاي خود قرار دهد و بويژه در حوزة برخورد با معضلات اجتماعي با اخلاق حسنه برخورد و به جلو حركت كند .

استاندار تهران خاطرنشان كرد: همه ما ملزم و مكلف به حركت پشت سر ولايت و رهبري هستيم و نبايد عقب بيفتيم و نه بايد از رهبري پيشي بگيريم و اگر غير از اين باشد راه را اشتباه رفته‌ايم .

هاشمي تصريح كرد: بسيج بايد يك الگو به معني واقعي كلمه براي مردم در همه عرصه‌ها باشد .

وي يادآورشد: به شما بسيجيان توصيه مي‌كنم كه همچون گذشته اخلاق حسنه را ملاك خود قرار دهيد .

هاشمي با اشاره به عزل و نصب مديران در استان تأكيد كرد: حتي بايد در عزل و نصب مديران نيز اخلاق حسنه را رعايت كنيم و نبايد با حذف و تهديد با مديران برخورد كنيم.والبته جابجايي مديران اشكالي ندارد .

هاشمي افزود: امروز كسي در منصب رهبري است كه از هرحيث بي‌نظير و كاردان است و وجود ايشان باعث اقتدار نظام است .

استاندار تهران اتفاقات در مذاکرات اخیر گفت: توافق‌نامه هسته اي با كشورهاي ابرقدرت دنيا بدون حمايت‌هاي مقام معظم رهبري از تيم مذاكره‌كننده امكان پذير نبود .

هاشمي تصريح كرد: اگر تيم مذاكره كننده  ذره‌اي از حقوق ملت ايران كوتاه مي‌آمد رهبري هرگز اجازه چنين كاري را نمي‌داد و تشكر ايشان از تيم مذاكره‌كننده بيانگر رضايت معظم له از نتايج مذاكرات است .

استاندار تهران خاطرنشان كرد: توافقنامه هسته‌اي آغاز راه است و هنوز كارهاي بسياري مانده كه دولت تدبير و اميد خود را ملزم به انجام آنها مي‌داند .

هاشمي در پايان يادآورشد: امروز نياز كشور در داخل وحدت بين همه گروههاي سياسي و در عرصه خارجي گسترش روابط بين الملل است و دشمنان ما در منطقه بويژه رژيم بي‌هويت صهيونيستي از اين هراس دارند و موضع‌گيريهاي نخست وزير اين رژيم حاكي از اين امر است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار