رادیو فصلی در هفتمین روز ازهفته بسيج با پخش ويژه برنامه‌هايی مهمان مخاطبان خود خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی، برنامه زنده  "کافه پاییز" و "پنج هفتم" که در روزهای چهارشنبه هرهفته از این شبکه رادیویی پخش می‌شود به مناسبت آخرین روز از هفته بسیج  به موضوع افتخار آفرینی و احساس مسئولیت نسبت به جامعه می‌پردازد.



برنامه  صبح‌گاهی "پنج هفتم"  روزششم آذر ماه که ساعت 6:30 تا 8:30 از این شبکه رادیویی  پخش می‌شود به موضوع افتخار آفرینی و معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی که بسیجیان در آن نقش داشته اند ، نقش بسیجیان در افتخار آفرینی و غرور ملی و ایجاد همدلی و هماهنگی با استفاده از الگوی بسیجی می‌پردازد. همچنین در این برنامه خاطره های رزمندگان اسلام  در دفاع مقدس نیز بیان می‌شود.
 
برنامه عصرگاهی کافه پاییز که از ساعت 14 تا 16 پخش میشود  با موضوع احساس مسئولیت نسبت به جامعه با این رویکرد که مصادیق خدمت به مردم و جامعه از دید و نظر شنوندگان چیست و چه اثراتی در پیشرفت کشور میتواند داشته باشد؟، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در این برنامه مهمترین هدف یک بسیجی در زندگی و خدمتگزاری نسبت به کشور و جامعه و مفید بودن و احساس مسئولیت داشتن جهت اعتلای جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منيكا اسدي
۰۸:۵۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام خدا قوت اجراي خانم نيرومند خيلي خيلي...............عالي است فقط متاسفانه مدت برنامه زنده كم است اميدوارم مسئولان در ماههاي بعدي وقت برنامه صبحگاهي را افزايش دهند